I like to think that I have everything I want from this life

| Inspiration, Vardag
Untitled #24
 
 Var på körlektion igår och var på körlektion idag. Kan även passa på att tala om att Risk 2an, teoriprov och uppkörning är bokad. Om jag är nervös? Som fan. Har även varit i Farsta centrum med mamma, köpt ett par nya converse. Ska snart kolla på Top Model Sverige. Puss&Kram
sandra

Ska också kolla top model snart :) vem håller du på?

Jennifer

Åh älskar Nike så mycket, vill ha<3

Amanda [SPONTAN]

Åh vilka snygga träningskläder :)

Johanna

Åh så snygga träningskläder, älskar Nike! Kram

Sofia

Massa snyggt.

Camilla

Skitsnygga träningskläder! :-)

Milina Salihodzic

Snyggt!

Ida och Amanda

Träning blir så mycket roligare om man har fina träningskläder!☆♡

Felicia

Mycket rosa stuff!!!

SV: JODÅÅ, testa!

puss

Linnéa

Åh, det finns såååå mycket snygga träningsplagg <3

Nathalie Tegelstam

Riktigt snygga träningskläder, älskar dem blåa skorna :)

LYFTMER

Åh kan tänka mig att det är nervöst, lycka till med det! :D kram

linnea

härligt att du är igång med körkortet! :)

KassandraPalma

med snygga träningskläder blir man motiverad !

Ida Lindborg ♡

Snyggt!!

SV: Hihi ja visst är hon! :'D
yes det vet jag, åh vad bra att det gick bra sista då i alla fall! :)

☆Z I N J A☆

åhhh förstår att du är nervös!

Cajsa

göres sötnos?

linah

man blir mer inspererad med snygga träningskläder!:D

Ida Gratte

Sjukt fina :)

sv: jaaa supergott :D

V I L M A L A ♔

Vad fina kläder! kram <3

sussi

de kommer å gå toppen bra =)
snart har du kortet..

Johanna - Jojjoworld

Vill ha massa snygga träningskläder!

Agnes Eriksson

sv: ååh shit jag med, den kommer till hösten va?
gash såå snyggt! kram

MATILDA

åh så snyggt :D

Sabina

sv: Det var supergott :D

Åh så mycket fint!!

Sarah

Vilka fina grejer :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: