I don't wanna go to heaven, if you're going to hell

| Outfits, Vardag
Lördag och strålande sol. Hur härligt? Igår efter skolan åkte jag, My, Lisa och Filippa till stan. Vi satte oss på Wayne's coffee och fikade, pratade om allt möjligt och hade mysigt. Efter det åkte jag hem och en kort stund efter det kom Lisa och Filippa till mig. Vi åt tacos till middag och sen kollade vi på Let's dance. Jag la mig tidigt och vaknade vid halv 8 imorse, hahaha. Har inte gjort så mycket än så länge, duschat och så. Ikväll ska vi hem till Elin på middag för att fira henne och innan dess så ska jag köpa en present. Hoppas ni får en bra dag ♥
- Caroline

Fin tröja!

sv; Haha ja, äter det som godis :D

Agnes Eriksson

sv: åh ja verkligen!
åh såå vacker du är! kram

KassandraPalma

Det är väldigt mycket sol här småland också ! :)
Låter som om du kommer ha en väldigt trevlig kväll

PINKPIERCINGS.se

Fin du är :*

Carolina

Tack ska du ha :D

Fin outfit, gillar den verkligen! :D

Carolina

Det var så lite så :)

Ja, super härligt med solen på högsta hugg :D

MATILDA

snygg!

natalia

Fin<2

emilia

sjukt nice med sol asså! :D
sv: tack :)

frida christina

Fin du är!

sussi

så fin =)

linnea

älskar sol! :D

Malin

vad fin du är!

Sofia

Låter som en toppendag. :)

Ida Lindborg ♡

ÅH VAD SNYGG DU ÄRRR!!!!

SV. hihi ja :D

Emma

Låter som du hade en bra dag igår och även har det idag :)
Jag ska snart hem till sambons syster och se mello och käka mat :)

Inga-Linn

Vi har också soligt idag, det är verkligen jättehärligt!:D
Sv: Jag såg, en del av det. Missade de fyra första paren.

ANNIZ

Härlig blogg! :)

V I L M A L A ♔

Ja solen gjorde dagen så mycket bättre! Ha så kul på middagen! kram <3

☆Z I N J A☆

fin outfit!
waynes är för mysigt:D

Amanda

Underbart väder!Du är så fin!

- Caroline

sv; ja om det var :D
åh vad kul!

nathalie

jag håller helt och hållet med dig! :) så härlig dag det har varit. Önskar dig trevlig kväll och en fin morgondag hörru! :)

Johanna - A dream as a model ♥

ja riktigt härligt väder! :)

Sanna Preifelt

Älskar din tröja :)

Finis!

Alexandra - Lakeyours

Snyggoo!

Sara

Snyggt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: