Födelsedagspresenter del 2.

| New in
Här kommer resten av bilderna på vad jag fick i födelsedagspresent. Tack så mycket ♥ Jag fick även konsert biljetter till Miley Cyrus och en bukett rosor. 
 
3 gulliga kort och ett eget designat mobilskal. 
Fingervibe (hahaha), ring, klocka och halsband. 
Silkesolja eller vad det heter, nagellack och piller. 
Gullig medalj, presentkort på Vero Moda och kamerafodral. 
Presentkort på Farsta centrum och hörlurar.
Blomma och kaktus. 
Vinglas, halsband och 1000 kr. 
elin stridh

åh, vilken fin färg på lacket :)

HJJONSSON

Fina saker! :D

Agnes Eriksson

sv: haha tycker duu??
fina presenter! kram

KassandraPalma

sv: jaa verkligen!
fina presenter

MADDISENJ.SE

Åh tack fina du! så fina

Michelle

Men så mycket snällt och fint du har fått! :)

Julclaude - Nudity is not a crime!

Ååh vilka fina presenter du fått :)

Linnéa

Åh, så mycket annat fint <3

linda

roliga grejer !:D grattis i efterskott

Johanna

Nice!

aina [fotoblogg]

Älskar skalet!

VERONICA - modeblogg

Gud vad roligt, vad mycket saker du fått! Och superfina och bra grejer :) Det bästa med att fylla år ju haha! Kramkram

frida christina

Vilka bra presenter!

Mirjam Wallmark

Superfina saker! kram ♡

Nathalie Tegelstam

Härliga presenter:)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du fick riktigt mycket presenter du. Vilken var den bästa?:)

Johanna

Bra presenter! Kram

Ida Gratte

åå så fina saker :)

Inga-Linn

Bra presenter!:D

jonna

ja, men det är ju bra. Då får man lite tips på bra musik :)

Bra presenter! :)

Erika

Vilka himla fina presenter!

Ida Lindborg ♡

*ÅH FINT*****

SV: Taack!! :D

- Caroline

Fina saker!

sv; haha nej inte jag heller!

linnea

superbra presenter! :D

sussi

oj vilka fina presenter =)

ida

vilka fina saker du fick!!

Sarah

Fina saker du fick :)

Caroline Tano

Åh vad roligt med paket! Kramar.

| BYSMJ | + all by me.

va fina presenter!

Josefine ♔

Åh, gud så mycket fint! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: