Film betyg

| Filmbetyg
 
3/5 hjärtan
Liksom de flesta ballerinor kretsar hela Ninas liv kring balett. Hon är en av de starkast lysande stjärnorna i New York City Ballet Company och när det blir dags att ersätta prima ballerinan Beth som huvudrollen i Svansjön står Nina på tur. Men hon får oväntad konkurrens i nykomlingen Lily som imponerar stort på regissören med sin sensualitet och passion. Allt som de två rivalerna utvecklar en skruvad vänskap blir Nina mer och mer desperat och frågan är hur långt hon är villig att pressa sig själv för sin karriär.
 
 
Den här filmen hade en väldigt dramatisk början. Och sen fortsatte den, såklart. Haha men den var ganska underlig, jag hade förväntat mig en bättre förklaring i slutet men det fick jag inte utan blev bara ännu mer förvirrad. Att jag ska behöva googla efteråt för att förstå är inte speciellt omtyckt. Nu när jag har fått lite förklarat för mig så gillar jag slutet samtidigt som det kändes ganska ologiskt. Filmen var ganska så djup och komplicerad men ändå fin, typ psykisk. Natalie Portman och Mila Kunis är ju så himla vackra båda två. Jag vet inte om jag kan rekomendera den, men den var absolut inte dålig. 
 Bild lånad från google
Linda [fotoblogg]

Har också sett den och tycker precis som du att den är lite småkonstig, men fortfarande bra! :)

sussi

ja är förvirrad mest hela tiden så
ja ska nog inte se den då hihi...

KassandraPalma

har alltid velat se den filmen !

natalia

Måste jag se :)

Ida och Amanda

Funderar på att se den, dansar ju själv så♡

Amanda [SPONTAN]

Borde kanske ta och se den :)

milina.blogg.se

vill se den!

☆Z I N J A☆

den vill jag se

Johanna

tycker scenen när hon drar bort hudfliken på hennes finger är såå jäkla, obehaglig! haha usch hatar den scenen!

linnea

såg den förra månaden tror jag och den var inte riktigt i min smak! som du säger så var den inte dålig, men jag tyckte inte heller den var speciellt bra. :)

Elin

Fin blogg, trivdes bra här! :D

Nathalie Tegelstam

Tycker denna film är helt okej :)
- tack fina du! kram

Linnea

Hoppas du haft en fin kväll annars <3

Ida Gratte

jag som dansat balett och har ändå inte sett denhär.. dåligt ;)
sv: Ja verkligen :D

LYFTMER

Har sett den, men var helt okej, som du säger vart jag också lite förvirrad mot slutet när jag såg den :)

elin stridh

tusen tack :)

jag tycker den är jättebra :D

sussi

kikar in å önskar dig en underbar helg =)

MALIN

borde nog ta tummen ur och se denna efter alla dessa år...... dock har jag hört att den är ganska platt och tråkig!

Agnes Eriksson

sv: haha eller hur!
hmm, inte riktigt min filmsmak... kram

Charlotta Hägg

Den där filmen är sååå galet bra! :D

Nathalie Tegelstam

Önskar dig en fin lördag i det underbara vädret :) kram

Erika

Ush, den där förstår jag mig inte på. Gillade den inte alls :P

Sofia

Det där är en av dom bästa filmer jag sett. Lätt en femma i min bok. ;)

FrökenTV, bloggen om tv och film

åh, den gillade jag när jag såg den

frida christina

Vilket bra tips!

Hanna

Åh, skulle verkligen vilja se den här filmen! Om jag hittar den, det vill säga :D
SV: Tack! :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Tycker denna är lite smått förvirrande faktiskt. Ingen favorit hos mig.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: