Film betyg

| Filmbetyg
 
4/5 hjärtan
IRL är en film om ondska bland tonåringar i en värld av sociala medier. Elias kommer inte undan sina plågoandar. De finns överallt, i skolan, på tunnelbanan och spyr sitt hat över honom på nätet. Han flyr in i The Secret World, ett onlinespel med tusentals spelare där Elias ikläder sig den oövervinnerlige krigaren S:]iles skepnad. I spelet möter han Sc4rlet, en skicklig och vacker tjejsoldat. Tillsammans erövrar de sin våldsamma digitala värld. 
 
Tryck här för att se trailern.
 
Den här filmen var lite små komplicerad, men man förstod ganska så bra i alla fall. Har hört en del dålig kritik om den men jag tycker att den var ganska bra. Den hade ett jätte bra budskap och jag gillade slutet. Tycker att "Scarlet" är jätte söt, gillar henne efter serie Portkod 1321. Alla borde ta och tänka till en extra gång efter att ha sett ännu en film om mobbning. Tänk på vad du säger och vad du gör, alla kan göra skillnad. 
Bild lånad från google
KassandraPalma

Vart såg du den filmen? :)

Ida Lindborg ♡

Åh såg den i torsdags, underbar film!!

SV: hihi tack! ;)

Liza

Tyckte att IRL var jättebra! Det var intressant med twisten i slutet! :)
Kram♥

Ida Gratte

åå bra film! Kollade på den förra veckan :D

sv: haha förstår jag, jag med fast jag får vänta till efter sommaren innan det är min tur att fylla 18 :)

Beatrice Johansson

Den vill jag se!:)

sv: jaa, verkligen!:) Kramisar♥

Agnes Eriksson

sv: åh taack!
åh måste se den! kram

MATILDA

den är bra :)

Michelle

Hoppas att du har en bra tisdag!

sv: Hoppas att videon hjälper!! :)

♫♪ sandra

tack för tipset :)

MALIN

den får jag ta och se! verkar jätteintressant och bra :)

sussi

låter som en bra film =)

Anonym

sv: ja jag hoppas det inte är lika mycket folk ikväll :/ Tack för filmtipset, ska kika! :D

sandra

Jag tyckte inte riktigt om den filmen :P

Louise

den filmen är så himla fin :)

Amanda

Vill se den :)

Louise

Tycker den filmen verkar så tråkig!

Erika

Får kanske se den, trots att jag inte alls gillar svenska filmer :)

linnea

den vill jag se :)

VERONICA - modeblogg

Åh den verkar ju jättebra! Vilket bra tips tjejen :) Vad kul! Kramkram

☆Z I N J A☆

den är så bra, väldigt hemskt dock:) håller med om Scarlet, visste du att portkod 1321 ska få en säsong 2?

Matilda

Åh jag gillar inte alls slutet haha, det strular bara till allt! Men samtidigt är slutet det bästa med filmen :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: