Can't complain about much these days, I believe we'll be okay

| New in, Vardag
New in, tröja från Lager 157 och mask från Buttericks. 
 
Igår innan vi skulle åka och bowla stod jag och rev ost. Slant till, fastnade och skar upp tummen. Vilket ledde till att jag klarade av att spela en serie idag på matchen innan det började blöda och ha sig så pass mycket att jag låg på soffan och trodde att jag skulle svimma. Fick hoppa av och vila resten av matchen. Men på den serien jag hann spela slog jag mitt personliga rekord. Kom hem efter det, övningskörde till syrrans jobb och åt lunch. Resten av dagen ska jag ägna mig åt körkortsteori och serier. Puss&Kram
sussi

vilken cool mask =)

PINKPIERCINGS.se

Fin tröja :)

Caroline Tano

Älskar verkligen tröjan! Super snygg. Kramar.

J o j z y ♛

Fint!

SV: JAA DET ÄR SÅ SJUKT GOEETT :DD

Agnes Eriksson

åh snygg tröja!! kram
sv: ja det klart, alla ens jeans är ju inte "favoritjeansen" lixom! kram

Inga-Linn

Vad tråkigt & jobbigt att det blödde så mycket!:( Det är så tråkigt när man är taggad på match och så kan man inte vara med till 100%. Hoppas det är bättre nu!:D

KassandraPalma

Åh stackarn !!

Vad ska du ha masken till?

Amanda [SPONTAN]

Masken är verkligen hur fin som helst :)

Nathalie Tegelstam

Snygg shopping :) kram

natalia

Snygg tröja! :D

En plats i solen

usch tråkigt med tummen :(

SARA

Så fina! :))

Victoria

Jättesnygg tröja! har också en sån fast vit:)

Emma Broberg

så himla snygga! :D ha en fin kväll, kram. <3

Nathalie Tegelstam

Vad ska du med masken till? :) Spännande! kram

Linnéa

Åhå, älskar den där masken <3

G I N A ~

stackare! du får vara försiktig ^^
älskade masken btw! :)

Erika

Snygga köp :)

sv: Vad tråkigt!

cassandra gigel

snyggt :D

natalia

Hoppas allt e bra med dig :D

Ida Lindborg ♡

Snyggt!

Sv: jag tyckte den var supergod! fast min favorit är fortfarande cheesecake ;)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sv: Super kul :)

Å den där masken gillar jag!

Inga-Linn

gick det bra att övningsköra? Hur långt har du kvar?:)

Cajsa

haft en bra dag?

Sarah

Stackare :/ Inte najs o skära sig :/

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Snygg tröja!:)

sv: Det tycker jag att du ska göra!:) Kramisar♥

Kimmey ~ Kung varje dag

Aj, låter inte alls bra att du skar dig!

Kaffehörnan

Vad härlig tröja, mindre kul o känna sig svimmig

frida christina

Fina saker!

elin stridh

har funderat på dne där tröjan men jag skulle vilja att trycket var lite stöörre :)

elin stridh

den kanske ser annorlund ut på :) har inte testat den :)

Marlene S.R

fina saker!:)

☆Z I N J A☆

vad snygg!

Tess

Supersnygg mask! :) Kram

Ebba Axelsson

Tröjan ser härlig ut! Kram :)

Ida och Amanda

Fint!♡

Mirjam Wallmark

Supersnygg tröja! ♡ kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: