But first, let me take a selfie

| Natur, Vardag
Igår skrev jag här på bloggen att jag och min syster skulle åka och shoppa tillsammans. Men så blev det inte riktigt. Efter att vi mötts så berättade hon för mig att vi skulle åka och göra ögonfransförlängning istället som födelsedagspresent och att hon bara sagt att vi skulle shoppa för att göra det till en överraskning. Så tack så mycket för det syster och mammis. Jag ska försöka ta en bild och visa hur det blev sen.
 
Sitter i skolan just nu och väntar på att lektionen ska börja. Slutar tidigare idag men ska stanna kvar och plugga med Tove en stund innan jag ska på utvecklingssamtal. Ikväll är det bowling träning som gäller. Vi hörs kanske senare idag. Puss&Kram
Kimmey ~ Kung varje dag

Så fin bild!

Fin bild! Och vad roligt att bli överraskad så! :)

nathalie

Ha en underbar och solig torsdag fina du <3

Sarah Persson

Är den dör bilden från idag? .D eller ja, under den här månaden? :D

frida christina

Så fin bild!

Erika

Skoj med överraskningar!

sandra

roligt med överraskningar! :)

V I L M A L A ♔

Hoppas hon blev nöjd ;) kram <3

MADDISENJ.SE

Älskar att det börjat blomma ute, man blir så glad :D

Nathalie Tegelstam

Vilken jätte fin bild och så mysigt med blommor :) kram

linah

åå saknar sommaren nu när jag ser denhär bilden;d

Ida Lindborg ♡

Hääärligt att det börjar komma blommor nu *.*

Sv: Åh tack! :D

hanna

fin bild :D

Amanda

ååh vilken bra present :D

Beatrice Jakobsson - fotografering

Underbar bild

Alexandra - Lakeyours

Så fin bild!

Emmy

Hoppas träningen gick bra :D

sv;
Åh vad snäll du är, men jag kan inget annat än hålla med :D

MATILDA

sommrig och fin bild =)

Julia

Kul med överraskning :D

sv: ja det är det verkligen :) kram

simone

åh vad kul



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: