You were never on your own

| Natur, Vardag
Hej kompisar. Idag har jag softat hemma. Jag har kollat på serier, dammat rummet och rensat bort en massa onödiga kläder. Jag och mamma åkte till Sickla köpcentrum vid halv 7, åt middag och kollade i några butiker. Jag fick med mig en ögonbrynspenna hem. Sen träffade jag Annie och Emelie, hängde med de ett tag tills jag drog hem igen. Har kollat på The awkward moment nu på kvällen och färgat ögonbrynen. Snart ska jag gå och lägga mig, puss&kram
J o j z y ♛

Naajs :3

✰BLONDINA✰

Sååå fina bilder <3

svar; Hihi jaaa :D Va har du gjort ikväll/inatt? :P

Ebba

Svar: tack så jättemycket :) härligt bilder!

Catrine

låter som en härlig och mysig dag, alltid kul med middag med mamma:D fina bilder oxå!!!

Elin

Vilka vackra bilder!

natalia

Låter kul :D

Fina bilder

MATILDA

fina bilder :D

linn

så somrig Bild! :D

Inga-Linn

Måste också fixa lita på mitt rum, men jag orkar inte;p haha!:)
Sv: Ingen fara!:)

Clin

Vad tyckte du om The awkward moment? Såg den för någon dag sen och tyckte den var rent okej =)

Sara

Super fina bilder! Kram :)

Karin

Härliga bilder!

Sv: Skojar du? Ja tycker verkligen jag ser hemsk ut på den bilden :o

Lydia Elstig

Fina bilder!

Beatrice

Du är fin! :D kram

J E N N I F E R

Kul med bloglovinbyte! Jag följer dig nu, säg gärna till när du följer mig! :)

Johanna Svensson ♡

fina bilder :)

Linda [fotoblogg]

Så fina bilder!

Mirjam Wallmark

Åh så fina bilder!

jonna

så trevligt :)
fina bilder!

Erika

Rensa bort kläder borde jag nog också göra, haha :)

Sofia

Låter som en bra dag. :)

Boel

Mysigt :)

Sv: Ja, väldigt roligt :)

Kristina ►ll

Riktigt fina bilder!

Låter som du hade en bra dag! :)

Sara - mamma till Nova&Levin

Hehe vad ska du göra i midsommar? :))

Hanna

Ja de var super gott :D
Fina bilder!

Kimmey ~ Kung varje dag

Så fina bilder!

ZOOFIE

Mysiga bilder :)

Emelie

gud så fin!:)

linnea

ögonbrynspennor är bra grejer, hehe :D

Marlene S.R

fina bilder:)

Pauline

fina bilder :)

EVELINA

Låter som en lugn och bra dag! Vad använder du för ögonbrynsfärg? Vackra bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: