You make my heart raise

| Inspiration, Vardag
Untitled #27
 Igår degade jag hemma på dagen, var ute och sprang och sen kom Cecilia. Vi grillade och sen åkte vi in till stan för bio. Vi såg på The other woman som jag skriver om senare. Sen drog vi till Gården men det var kallt så vi drog till Skybar istället, med Mikail och hans två vänner. Drog sen hem och var hemma vid halv 3 på natten. 
 
Idag har jag och Annie softat, åt på Abbes och sjöng singstar hemma hos mig. Sen drog jag och Filippa till Friends Arena för att se One Direction. Det var en super bra konsert, jag visar bilder senare. Får se om jag och Annie ska träffas nu. Puss&Kram
J o j z y ♛

Fin klänning!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilka fina saker:)

Life of Johanna

the other woman vill jag se

HJJONSSON

Åh vilken söt klänning!

Isadora

Åh så snyggt!! Älskar väskan :)

anna

vilken fin klänning :)

Clin

Vilka snygga saker!! Hade jag lätt velat ha =)

linnea

åh så snygg outfit!

Vicky

Allt bra med dig idag? :)

Karin

Åh vilken fin klänning :D det bästa med sommaren, alla klänningar! <3

♫♪ sandra

fint!

Inga-Linn

Åh, One Direction!:D
Sv: i Solna:)

VERONICA - modeblogg

Vilken läcker outfit! Perfekt för en utekväll eller en shoppingdag på stan, så läcker. Ska se till att ha någon liknande redo i garderoben! :) Ha en underbart fin söndags kväll, kramar på dig tjejen!

MATILDA

super fint! :)

frida christina

Fint!

Felicia

vilken vacker klänning!
puss

V I L M A L A ♔

så fin outfit c:

Johanna Svensson ♡

snyggt :)

Louise

Så sjukt snyggt! :)

Photo by E M E R E L L A

Tack så mycket :)

Åh vad roligt med konsert! :)

Josephine

Snyggt!

LIENE

Så vacker den gröna färgen är!

sv: Ja, lite kaffeberoende så därför får jag huvudvärk om jag inte dricker det :P

jonna

så härligt med konsert :) hoppas du har haft en bra helg!

Hanna

Åh så fint! ;) Så härliga färger :D

SV: Tack! :D

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Snyggt!

Ida Lindborg ♡

åh fint och somrigt!

Sv: haha taack! :D

Celine

Så härlig färg på klänningen!

Lydia Elstig

Snyggt!

Marlene S.R

Snyggt!

Kristina ►ll

Var kan jag köpa klänningen???

Agnes Eriksson

Älskar ryggen på den klänningen, och mintgrönt är såå fint! kram

FrökenTV, bloggen om tv och film

Fin klänning

PingLowh

Oh super snygg vit väska ju! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: