Why don't you lay me down closer to you?

| Vardag
Imorse hade jag körlektion halv 9 till halv 10. Sen drog jag hem. Började inte förrän 1 men åkte dit vid halv 12 för att plugga historia med Amanda. Gjorde sedan ett prov för att komplettera till godkänt i 2ans matte. Jag hoppas verkligen att det gick bra. Drog hem till Hanna efter det, hängde en stund och sen drog jag hem. Tog en powernap och sedan dess har jag bara pluggat. Snart har jag lämnat in mitt sista arbete för årskurs 2. Det ska bli så otroligt skönt med sommarlov. Kramis
FrökenTV, bloggen om tv och film

Härliga bilder

vanja

härligt :D

Life of Johanna

Härliga bilder

Anonym

Fina bilder :D

Erika

Ja tänk om man hade sommarlov, lyxigt!

Emma

Förstår att det ska bli skönt med sommarlov, några planer då :)?

milina.blogg.se

hoppas provet gick bra då!

KassandraPalma

när är det du får ditt sommarlov? :)

Nathalie Tegelstam

Ser så härligt ut och fina ni är tjejer :D kramkram

Catrine

ser riktigt härligt ut:D

Emma

Ni ser ut att ha det riktigt härligt! :) Så skönt med att skolan börjar nå sitt slut! :)
Svar: Tack fina du! :)
Kram

sussi

fina bilder härligt att sommarlovet är nära =)

Kristina ►ll

Ser härligt ut och hoppas att matten gick bra :)

Linnea

Hihi, känns helbra med skattepengarna, dags att boka resa :)

Fina bilder :)

Mirjam Wallmark

Vilka härliga bilder! Hoppas att du får en fin onsdag :)

Pauline

vad roligt :)

natalia

När får du lov? :D

Agnes Eriksson

Jättefina bilder!
tillbaka på bloggen btw! kram

Vilka härliga bilder! Så fina ni är! :)

V I L M A L A ♔

Så härliga bilder!! kram :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: