What if your own mind is your worst enemy?

| New in, Vardag
New in från idag. 
 
Igår hängde jag och Elin hemma hos mig, softade i några timmar innan vi gjorde oss klara och gick hem till Hanna. Där var vi ganska många, åt en god och mysig middag tillsammans. Sjöng ja må hon leva och åt chokladmousse. Jag och Elin drog till Sommar där vi träffade många vi kände. Hanna, Olivia och Stina kom lite senare. Jag och Hanna tog sällskap hem och halv 4 ungefär steg jag innanför dörren. 
 
Idag har jag pluggat, övningskört, varit i Farsta centrum med mamma och pluggat lite mer. Nu ska jag ut och ta en powerwalk, kanske springa lite också. Puss&Kram
Jennisbeauty

Riktigt söta underkläder! :D

Sofia

Alltid bra med lite nya underkläder. :)

MALIN

snygga underkläder! älskar h&ms trosor och bh:ar :)

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Skulle också behöva mer trosor och BH:ar, har bara två st och för få trosor, haha.

svar: Tack :*

Mirra - NH och Hoppryttare

Vart är det köpt?
Sv: tack :)

E V E L I N A

Svar; Tack så mycket :)


Super fin blogg du har, älskar din design!

Catrine

fina underkläder, hoppas din måndag blir härlig:)

Amanda [SPONTAN]

Härligt med lite nytt :)

♫♪ sandra

härligt med lite nya underkläder!

Linnea

Snygga inköp :)

LIENE

Tack :)

Skönt med powerwalk. Ska promenera eller åka med cykel nu för att få lite rörelse också.

sussi

oj va flitig du varit =)

Ebba ♥

Fina underkläder!

Sv: Ja verkligen.. Kramkram ♥

natalia

Åh vad fina dem var :)

Pauline

skulle också behöva lite nytt under..

CASSANDRA

najs :D

VERONICA - modeblogg

En måste för varje tjej, underklädsshopping är det bästa! :) Ha en underbart bra start på veckan, kramkram!

V I L M A L A ♔

Så fina grejjjer :D run run run :D kram

KassandraPalma

snygga underkläder, gillar färgerna!!

Boel

Söta underkläder :D

Sv: Tack :D

Erika

Fina köp! :)

jonna

ja, han va såå söt :)

fina köp!

Anonym

Fina



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: