We were meant to be but a twist of fate made it so we had to walk away

| Vardag
Jobbat idag igen, skjutsade My till bussen när jag slutat och sen åkte jag till mamma och mormors landställe. Blev bjuden på middag och en super god efterrätt, vi satt i solen och myste. Så himla härligt med lite finare väder idag trots att jag inte fick njuta av det så länge. Kom nyligen hem, är väldigt trött men ska nog kolla på något serie avsnitt innan jag går och lägger mig. Hoppas ni har haft en bra dag ♥ 
Johanna Svensson ❤

Vacker bild :D

Linnéa

Så vacker bild <3

natalia

Så fina bilder :)

linnea

lät som en härligt eftermiddag/kväll :)

Ida Lindborg ♡

åh härliga bilder!

Inga-Linn

Mysiga bilder!
Vad jobbar du med?:)

Isabelle

Åh vad fint!

Sv: Tack så mycket!

Tea

Vilka mysiga och härliga bilder!! :)

SV: Åh tack finaste du!! :) <3

jonna

tack :)
så fin bild!

MATILDA

ser fint ut =)

Fin bild!

Vicky

Vilka fina bilder :)

Jonna

Jätte fin bild :) jag bor ju på landet skit mysigt:)

Linda [fotoblogg]

Vad härligt det lät!

Nathalie Tegelstam

Vilken jättefin bild, verkligen :) Ha en bra dag tjejen! kramkram

Maja!

Fin bild :)

Ida - foto & häst

så himla fint!
sv; tack ❤

VERONICA - modeblogg

Vilka härliga bilder, riktigt härliga :) Ha en underbart fin fredag, och hoppas du får mycket att le åt. Kramar!

Boel

Åh så fina bilder :)

Kelly

Fina bilder :D

Erika

Vilka fina bilder :)

Sofia

Så vackra bilder!

linnea

åh måste ta upp mitt serietittande igen. så kul :)

Jennisbeauty

Såå mysiga bilder! :) kramkram

Felicia

Vad vackert!

puss

Agnes Eriksson

Lät som en mysig kväll, härliga bilder. (sorry för att jag skicka en tom kommentar haha) kram

Josephine

Ser härligt ut!

Denise

Låter som en helt underbar kväll! :)

Pauline

å så fin bild :)

åh, nu hitta ja tillbaka hit!:D skoj!!!
as fin bild!

kaffehörnan

Aldrig fel att bli bjuden på mat



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: