Too many tears I've cried, what happened to our paradise?

| New in, Vardag
New in, skor, concealer och en pensel till den :)
 
Idag vid halv 4 mötte jag Elin. Vi åkte in till stan, kollade i några affärer och sen gick vi och satte oss på en resturang. Åt en god och mysig middag, och sen drog vi vidare till Gården. Gården är en uteservering i stan, Fanny kom och så drack vi några cider. Jag kom nyligen hem och ska kolla lite serie nu. Puss&Kram
♫♪ sandra

snyggt!

Emma

Grymt snygga!

V I L M A L A ♔

Åhh sååå snygga grejer :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

snygga skor

Kajsa

Riktigt snygga skor!

Ida Lindborg ♡

åh fint!

KassandraPalma

riktigt snygga klackar!

J o j z y ♛

Fina!

SV: Taaack! *-*

Tea

Jättenajsiga grejer!! Älskar skorna! :D

SV: Hihi men tack så mycket sötnosl!! :D
Kram på dig! <3

Karin

Vilka snygga skor :)

ebba

sv; ja riktigt kul :D åh vad snygga skor!

Agnes Eriksson

ååh ÄLSKAR skorna! kram

Kristina ►ll

Riktigt snygga skor måste jag säga!

Inga-Linn

Snygga skor!!:D

Sv: Nej ja vet tyvärr ingen annan än http://novellermedonedirection.blogg.se/, det är den bästa jag läser!

Linnea

Supersnygga skor <3

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Oh vilka snygga skor :D

svar: Ja, men mobilen är ju bättre än ingen kamera alls :)

ebba

super fina skor :)

madeleine

wow va fina skor!

Vicky

Tack fina du :)

Vilka läckra skor! :)

Liborius

Snygga skor:)

MADDISENJ.SE

Snygga skor!

linnea

så snygga skor!

Hanna

åh så snygga skor!!! :D LOVE !!

Irini Vanessa Argiri

snygga! och bra blogg du har :)

Ping Lowhngren

snygga skor där!^^

Amanda

Snygga skor :)

Amanda

Så fina skor!

Elin Rosén

ååå super snygga skor!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: