This is going to be the best day of my life

| Natur, Vardag
Hej kompisar. Igår kväll grillade jag och Filippa hemma hos mig och sen kom Simon. Vi åkte och hämtade mitt nya körkort och så kom Ruben. Åkte till Hammarby sjöstad och softade vid vattnet en stund innan vi åkte hem till mig och spelade monopol. Idag har jag inte gjort något annat än att sola. Förmodligen ska jag och mamma åka någonstans och göra något, kanske fika eller så. Ska ringa henne nu och kolla var hon håller hus. Kramis
Beatrice

Vad gör du? kram

Kristina ►ll

Kul med körkort!
sv: visst är den?

Linnea

Så fin bild <3

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh, har ni det soligt hos dig, fusk!

Life of Johanna

oh det var längesedan jag spela monopol :)

ah kul, hur länge skall ni vara borta? :)

Erika

Skönt att du har sol :)

Johanna

Fin bild!

Inga-Linn

Skönt att ha fått själva kortet nu!:)

LIENE

Grilla med vänner är så härligt!

Anonym

Vad mysigt :D

Denise

Mysigt att grilla! :)

Kashaya

Lät som en trevlig dag.=)

Linda

vacker bild

Amanda

Härlig bild!

Sofia

Låter som en bra dag. :)

Olivia Magnusson

låter mysigt!

sv: åh tack :D
kram♥

jennifer

vilken fin bild!

Inga-Linn

Fin bild!:)

giime

Härligt att grilla ☺

MATILDA

vad fin bild =)

V I L M A L A ♔

Vad mysigt och grilla :D

Tess

Superfin bild! :) Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: