There shouldn't be a good in goodbye

| New in, Vardag
New in. 
 
Godmorgon! I fredags skulle jag har åkt upp till landet på kvällen men på grund av att några studenter sprang runt på spåret så var det stopp i trafiken och jag missade sista bussen. Fick istället sova i Norrtälje hos Therese och åka ut på morgonen. På kvällen åt jag middag hos farmor och sen hängde jag med Marcus och spelade kort. Igår efter jag jobbat klart hängde jag också hos farmor och sen åkte jag hem för att kolla på serier. 
 
Idag börjar jag inte förrän 12 och slutar halv 5. Åker då direkt hem till Stockholm. Det ska bli skönt att komma hem till allmänheten igen. Förresten har jag börjat kolla på en ny serie, Lie to me heter den. Någon som sett den? 
MALIN

jättefint linne! är det ett vardags- eller träningslinne? :)

giime

Vilken fin färg på linnet !

MATILDA

snyggt :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

vilken fin :)

Linda [fotoblogg]

Har inte sett serien! Fint linne dessutom :)

Louise

Vilken fin :D

Marlene S.R

snygg tröja!

natalia

Snygg den är!

♫♪ sandra

snyggt linne!

Life of Johanna

Låter som bra dagar :)

Erika

Fint inköp :)

jessy

Snyggt linne! SV; Ja :D

sussi

sett nått som handlade om lie...
va någon som va bra på å läsa av tecken på
lögner i ansikte å kroppsspråk...

Linnéa

Snyggt det var <3

Olivia Magnusson

älskar rubriken,så sann!

sv: hihi tack :D
kram ♡

Mirjam Wallmark

Snyggt linne!

MADDISENJ.SE

Snyggt linne!

Nathalie Tegelstam

Vilket jättesnyggt linne :) kram

Kashaya

Jag har sett Lie to me. Tycker den är riktigt intressant faktiskt.

Denise

Haha jag har på mig likadant linne idag! Så himla snyggt :D

Sofia

Låter som en fullspäckad helg. :)

Ebba ♥

Åh vilket snyggt linne!

Erica

Har inte sett den, har så mycket annat att kolla på just nu. Älskar serier. :]

Aldrig hört talas om den serien... vad handlar den om? :)

Linda

fina grejer

Isadora

Snyggt! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: