Take me into your loving arms and kiss me under the light of a thousand stars

| Inspiration, Vardag
Untitled #29
Städade bilen igår från kvart i 5 till tio över 7, äntligen är det överstökat och jävlar vad skitig den var. Tog det lugnt framför serier resten av kvällen. Slutade jobbet vid 16 idag och åkte direkt hem till Stockholm. Firade älskar farmor som fyller år idag, grattis ännu en gång! Sen åkte jag och syster hem till hennes kompis Amanda, satt utomhus och pratade. Jag har nyligen kommit hem. Är ledig imorgon men åker upp till landet för mer jobb på onsdag morgon. Imorgon ska jag träffa Cecilia, puss&kram
♫♪ sandra

snyggt!

FrökenTV, bloggen om tv och film

åh, byxdressen

Isabelle

Snyggt!

Amanda [SPONTAN]

Snygga grejer :)

Ida Lindborg ♡

åh så snyggt!

Sv: Tack så jättemycket! :D

J o j z y ♛

Mwaah fina armband !

SV: JA! Man smälter typ! :3

Petra

sv :)

Snygg outfit

Ping Lowhngren

ohh snygg playsuit(omdet är så det heter?)
sv - Ahhh gud det var super kul att på bråvalla!^^

Tea

Så himla snyggt alltså! :D

SV: Åh ja visst är dom hihi!! :)
Kram kram!

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Åh vad fint. :)

Erika

Vilken fin färg på byxdressen :)

Nathalie Tegelstam

Så snygg outfit :) kram

Johanna

Snyggt!

MATILDA

super snyggt ;D

Alice

riktigt fin outfit!

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så skönt med nystädad bil:)

sv: Åhh, va kul! :) Kramisar♥

Pauline

snyggt :)

Life of Johanna

Låter som bra dagar

Linnéa

Åh jösses, ge mig outfiten <3

Felicia

SÅ snygg jumpsuit!

SV: TAAAACK :D

puss

Linda [fotoblogg]

Vad fint och härligt att ha städat bilen :)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Snyggt!

Agnes Eriksson

sååå snyggt!! kram

Sarah

Fint collage :)

Veroniika

Åh vad nice outfit, hade gärna kunnat ha på mig de :D
Sv; Tycker jag med haha :)

Vad gör du denna torsdag då? Kramis! :)

molly - jmphoto ♛

så himla snyggt ju!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: