Let's drive all night, get lost and leave this fucked up world behind

| Vardag
Bilder från min tumblr, amandalindstrand.tumblr.com
 
Igår förberedde jag en massa inlägg som nu ligger i utkastet i väntan på att publiceras, sen drog jag ut och sprang. 7 km senare duschade jag och kollade på Lie to me innan jag gick och la mig. När jag kom hem idag från jobbet hade familjen kommit ut plus gäster. Vi har grillat till middag och nu håller jag på att göra en rabarberpaj till efterrätt. Vi hörs, kramis
NEW IN FROM HERVÉ LÉGER

Get lost <3

milina.blogg.se

fint collage!

Sofia

Asså jag älskar Ed Sheerans nya skiva. Så bra!

Kashaya

Fina bilder.=) Kanske skulle ta och titta lite på Lie to me igen jag med, var ett tag sedan nu.

Linnea

Härligt inspokollage :)

natalia

Duktig du är :)

Isabelle

Get lost är riktigt bra!

♫♪ sandra

bra låtar!

jonna

åh, så gott med rabarberpaj :)

viviandarkbloom.blogg.se

lovely pictures hun!

KassandraPalma

mysigt med grillat!

Amanda [SPONTAN]

Åh så roligt med gäster och gott med rabarberpaj!

Catrine

inspirerande bilder, va duktigt gjort med 7 km!! :)

frida

Åh vad fin bloggdesign du har :)

Life of Johanna

Fina bilder

Inga-Linn

Åh, älskar bilderna från din tumblr, så fina!:)

marina

Åh rabarberpaj! Måste varit sjukt gott!

VERONICA - modeblogg

Gud så härliga låtar, och så härliga bilder!! :) Kramar på dig! Ha en underbar söndag!

Sara - mamma till Nova&Levin

Vad gör du idag? :D

linnea

härligt att springa!

MATILDA

bra låtar! :D

Elin

Haft en bra dag?

Erika

Mums, rabarberpaj :)

fashion

Jag kommer kolla in din tumbler! Sjukt bra blogg

Petra

låter härligt

Irma

Bra musik och en underbar tumblr!

Emelie

Härligt med grillat, nu vart man ju sugen på de med haha!! ;)

BlondeVulgorette

hej finis :) hur mår du? skitsnyggt kollage :D kraaam



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: