KÖÖÖÖRKORT!

| Vardag
4/6-14 dagen då jag tog körkort. Jag är så otroligt stolt och nöjd över mig själv. Som jag har kämpat! Nervositeten var på topp och någon sömn igår fick jag knappast. Uppkörningen gick prima, kände på mig redan på väg till trafikverket att jag skulle bli godkänd. Lyckan är total. Tack mamma och pappa för körkortet och för att ni har stått ut med mig under alla intensiva och jobbiga timmar som vi spenderat när jag suttit oerfaren framför ratten och velat göra på mitt egna sätt. 
Erika

Grattis till körkortet, lyckan är verkligen total när man har klarat det :)

sofia

Grattis :D <3 klarade teoriprovet idag och har nu bara uppkörningen kvar! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

gratttttttttttttis<3

J o j z y ♛

Grattis! :D

HJJONSSON

Åh grattis!! :D

Sara - Mamma till Nova&Levin

Ha en fin kväll. :-D

Linda [fotoblogg]

Åh, vad kul! Grattis!! :D

LIENE

Så kul! Grattis!

linnea

vad kul, grattis!

Siri

Shit vilken härlig och fri känsla du måste ha just nu, grattis!!!!

jennifer

vad roligt grattis!

♫♪ sandra

åh grattis :D

Inga-Linn

Åh, vad roligt, gratttis !!!:D <33

MALIN

STORT GRATTIS! känslan när man tagit körkort, är alldeles underbar! NJUT av den!

KassandraPalma

åh stort grattis!!!

sv: jag får sommarlov den 13:de hehe fredag den 13:de;)

linn

Grattis!

Pauline

åh vad roligt, grattis!

Sara - mamma till Nova&Levin

Åhh grattis. :D :D

Javisst är han söt. :D

VERONICA - modeblogg

Gud så grym du är! Grattis tjejen! Sååå roligt! :) Ha en underbart fin torsdag, kramkram fina du!

Amanda

Grattis!

kaffehörnan

Stort grattis till dig

Denise

Grattis! :D

Agnes Eriksson

åh GRATTIIIS! kram

Amanda

Åh grattis!!!

Linnea

Grattis!!! Gud vad kul <3

Amanda

Grattis!:)

Sara

Grattis Amanda! :)

jonna

grattis :)

Amanda [SPONTAN]

Stort grattis till körkortet! :)

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Grattis! Jag vet hur stor lycka det är :D

svar: Tack! :)

F R I D A - M A R I A

Wiiieee, grattis!!

Isadora

Grattis snygging! :)

jessy

Gud va kul, grattis till körkortet :D

Julia

Grattis! Åh, jag måste också lägga på ett kol med körningen.

Rebecca

GRATTIS!!!

Åh, det här inlägget har jag helt missat! GRATTIS!! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: