Jag kommer kriga för din skull och finnas där för dig, när du stupar nästa gång så vill jag bära dig, låt mig vara din soldat

| Inspiration, Vardag
Untitled #28
 
 Idag har det varit bra väder till skillnad från alla andra dagar när de regnat. Jag har varit ledig så vi har varit nere vid caféet och fikat, fiskat, spelat kort, grillat till lunch och sen vid 17 tiden tog alla bussen hem förutom My. Så jag och My har under resten av kvällen kollat på massa filmer och myst. Imorgon blir det jobb igen. Puss&kram
Ida - foto & häst

åh så himla snyggt!!
sv; ja verkligen! :D

natalie

åh, vilken fin nyans på nagellacket!

KassandraPalma

snyggt!

Olivia Magnusson

Så fint & älskar sången i rubriken!

sv: hihi tack :D
kram♡

Catrine

åh älskar babyblå :D

Agnes Eriksson

så fint! Älskar den låten! kram

Maja!

Så snygg outfit! :)

Älskar linnet!

Tea

Så fint collage!! :D Blått är så fint!

♫♪ sandra

snyggt!

marina

sv. Tack så mycket. :)
Fin outfit. :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt

Erika

Vilken bra dag och vilken fin outfit :)

elinrosen.blogg.se

SV: tack så mycket!

Snygg kjol!

Boel

Så snyggt :D

Sv: Se den! Så bra :D

Inga-Linn

Älskar färgen på linnet!:)
Skönt medfilmkväll!:D

Sv: Ja, att dom är!:D

Linda [fotoblogg]

Fin outift!

Jessica

Snygg outfit :)

sandija-döv-adopterad-fotografi

fin outfit! :P

VERONICA - modeblogg

Gud så läcker outfit! riktigt fin :) Perfekt till sommarens bravader! Ha en fin onsdag tjejen, kramar!

Felicia

fiin kjoool minnsann!

puss

Isabelle

Snyggt!

Nathalie Tegelstam

Så snygg outfit :) Ha en fin kväll! kramkram

Elaine

Fina färgkombinationer :)

Agnes

så snyggt :)

Pauline

fint :)

Ida Lindborg ♡

åh så fint!

Sv: tusen tack! :D

kaffehörnan

Vad skön dag

✰Blonde Vulgorette✰

Snygga prylar :D ÅHHH vad jag är shoppingsugen heheheh xD

svar; Oja :) Hur mår du tjejen?? Kramar <3

Sofia

Så fint :D

jonna

ja verkligen :)
fin outfit!

Linnea

Åh, den kjolen älskar jag :)

LIENE

Mysigt att fiska fast roligast är ju när man också får fisk.
Fin outfit! gillar färgerna.

Maja ♥

Älskar den låten, så grym! :D

maria at inredningsvis

HÄRLIG somrig outfit:) hoppas att ni har bättre väder än oss här i GBG åska och spöregn :( vart tog sommaren vägen.

Ny post ute en inredningsbutik från Norrland ingen får missa :)

Ha en härlig helg.

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Lina

Snygga saker! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: