I hear your voice in my sleep at night, it's hard to resist the temptation

| Vardag
Som jag skrev tidigare får jag inte igång mina kameror på grund av batteribrist, förmodligen. Därför får ni lite tråkigare bilder den här veckan som kommer, för mina laddare kommer inte hit förrän nästa helg. Idag har jag jobbat, efter det har jag och tjejerna varit och handlat och kollat på film. 
 
Imorgon kommer My, Sofia och Filip hit. Ska bli super mysigt, tror veckan kommer bli grym tillsammans med de trots att jag jobbar. Nu ska jag antingen se senaste pll avsnittet eller svara klart på alla kommentarer. Kramis
Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Hellre mobilbilder än inga alls :)

svar: Tack :D

Linda [fotoblogg]

Pll är så bra!

Olivia Magnusson

så härliga bilder :D

sv: hihi tack :D
kram❤

Ida Lindborg ♡

ser kul ut!

SV: Tusen tack! :D

Erika

Saker och ting blir ju vad man gör dem till, hoppas du får en bra vecka :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

Fina bilder

Johanna Svensson ♡

fina bilder :D

ebba

sv; jaha okej!
härliga bilder, ser riktigt mysigt ut :)

Anonym

Kul ni ser ut att ha haft på bilderna:D

✰Blonde Vulgorette✰

ÅHH va fina ni är på bilderna <3

Svar; Jaa som fan :D Vissa människor är sjuuukt underbara!! <3

Tess

Vad härligt det ser ut! :) Kram

Pauline

härliga bilder

Catrine

ser riktigt kul ut :D

Denise

Härliga bilder! :)

Mirra - NH och Hoppryttare

Fina bilder :)
Sv: tack du!

Emma Grann Fotografi

Så härliga bilder!! :)

Maja!

Härliga bilder :)

V I L M A L A ♔

Härliga bilder ja :D

KassandraPalma

härliga bilder!

ebba

sv; åh tack :)
pll är ju så himla bra, dock tappat bort mig så vet inte vilken säsong jag är på :(

Nathalie Tegelstam

Superhärliga bilder, ser så roligt ut :) kramkram

VERONICA - modeblogg

Så härliga bilder tjejen! :) Hoppas du får en grym start på veckan, kramar på dig fina du!

Vilka härliga bilder!

Vilka fina bilder!! :)

Kaffehörnan

Sköna sommarbilder. Kram

Sofia

fina ni är :D

Amanda [SPONTAN]

Såg härligt ut :)

SERIESNACK.SE

Älskar din bloggdesign!

Sara - mamma till Nova&Levin

Haft en bra helg ser jag. :)

Kashaya

Härliga bilder.=) Trist med kamerabatterierna.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: