I don't know why I'm still afraid, it's not like it was yesterday

| Vardag
Idag har jag, My och Lisa varit i Nacka forum. Jag köpte en present till bästa Ceciia som fyller år idag, fast nej igår faktiskt nu när klockan är över tolv. Hoppas du haft en grym födelsedag älskade du. Sen mötte jag Julia en snabbis, åkte hem till mamma och packade och sen hem till pappa. Packade ännu mer, såg lite av en film, klippte gräsmattan och sen gick jag hem till Filippa. Vi har kollat på This is us - One Direction och softat.
 
Kan även passa på att meddela att jag har fått en egen bil av världens bästa pappa. Den är inte speciellt flashig eller så men en bil är en bil och jag är glad över att ha någon överhuvudtaget. Imorgon åker jag dessutom till landet för att fira midsommar med familj och vänner. Kommer att stanna kvar där sen för att sommarjobba fram tills slutet av juli. 
 
Det är alltid lika jobbigt att behöva åka från Stockholm endast en vecka efter vi fått sommarlov. Det är alltså mitt fjärde år jag jobbar där ute och lämnar Stockholm för resten av sommaren. Om jag har tur är jag ledig några dagar i streck någon gång så jag kan åka hem. Men annars så trivs jag där ute och på mitt jobb. Jag hoppas bara på att någon av de jag känner där borta är på landet lika mycket som jag så jag har någon att hänga med :) 
Linnea

Tack så mycket <3

Fin bild där :)

Elin

Vad otroligt vacker du är! Var är toppen/klänningen från?

Pauline

fin bild :)

Nathalie Tegelstam

Så fin du är tjejen! Hoppas du får en fin torsdag :) kramkram

linn

ååh vill också ha en bil :D

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Ens förra bil brukar inte vara värsta vrålålet, det va inte min heller men det funkade iaf, va roligt, grattis :D

svar: Awwee tack :D

Mirjam Wallmark

Så fin du är, och vilken härlig färg på klänningen!

anna

härligt med en egen bil! och hoppas du har bra jobbveckor på landet :)

Linnea

Hoppas din torsdag börjat bra :)

Beatrice

Hur mår du då? kram

Linda [fotoblogg]

Kul med egen bil, hur den än ser ut!

Amanda [SPONTAN]

Åh vad roligt med en bil!

ebba

fin du är :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

fin bild

♫♪ sandra

gött med en egen bil och jobb!

Jessy

Grattis till henne då och grattis till bilen! Va roligt :D

ida

tack så mycket!:) vad mysigt det låter att få sommarjobba i en annan stad :)

ebba

sv, åh tack finis :) riktigt söt klänning!

Karin

Lika fin som vanligt ser jag! :)

Sv: Tack snälla, är inte nöjd själv bara :/

natalia

Åh kul med egen bil :D

Josephine

Fin!

Erika

Fick också en bild precis när jag tagit körkort, och som du skriver, bil som bil. Huvudsaken är ju att du kan ta dig dit du vill :)

Så fin! Så nice med egen bil! :D

MATILDA

fin bild på dig :)

Life of Johanna

Kul med bil grattis :) vad sommarjobbar du med?

Boel

Lycka till med jobbet :D

Clin

Jätte fin bild =)
Och ett megagrattis till bilen!!

Ida'

Vilken härlig färg på din "tröja", är det en klänning eller en topp? :)

Louise

finis :D snäll pappa du har :)

Kristina ►ll

Kul med en egen bil! :D Vad är det för ngn?

Inga-Linn

Fina du! Grattis till henne!:D

linnea

härligt och skönt med egen bil! :)

Ida Lindborg ♡

så fin du är!

Sv: tack så mycket! :D

Sanna

Härlig bild, älskar klänningen! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: