I can't go home alone again, need someone to numb the pain

| New in, Vardag
New in. 
 
Som jag skrev igår så köpte vi biljetter till Katy's konsert imorse, super kul! Ser verkligen fram emot det trots att det är nästa år som konserten äger rum. Ute på en pw var vi också. Sen drog jag till skolan. Var inte ens där i en timme innan jag fick gå. Jag mötte Filippa, vi åkte till Haninge, kollade i några butiker och sen kom mamma. Kollade inne på lager 157 och köpte yoghurt glass.
 
Senare på kvällen fick jag låna en bil av pappa som var automat, super kul och enkelt att köra automat. Det var första gången alltså. Jag, Filippa, Simon och två av hans vänner åkte till Flaten badet för att softa i solen. Kom nyligen hem och ska kolla lite på Lie to me. Puss&Kram
Sofia

Kul. Kommer säkert bli en grym konsert. :)

Amanda

Jätte fin!:)

Sv: Okej

Inga-Linn

Åh, vill också se Katy, hoppas det blir grymt kul!:)

Emma Grann Fotografi

Åh fin!

giime

Fin

Linnea

Åh, vilken fin <3

jonna

åh, så roligt med konsert. :) bara jobbigt när man måste vänta. När man köper biljetter vill man ju gå direkt :) hehe

natalia

Å vad fin!

Josephine

Så kul!

Sv; Tack så mycket! :)

Denise

Åh vad roligt att gå på hennes konsert! :D

emma

Fin kjol :)
Hoppas du får en bra dag!

Kristina ►ll

Kul med Katy Perry-konsert!!

sv: Vad roligt att du vill vara med! Hör av mig om vinnarna på söndag!

Nathalie Tegelstam

Riktigt snygg kjol, matchar till så mycket :) Älskar den! Kramkram

FrökenTV, bloggen om tv och film

snygg

Vicky

det är jätte gött att köra automat ju :D Bara gasa och bromsa, man får aldrig kärringstopp ;)

Julclaude - Nudity is not a crime!

Vad kul! Bra att ni ute i god tid med biljetterna. Och kjolen ser jätte fint ut :)

Louise

Snygg :D

KassandraPalma

den var riktigt fin!

VERONICA - modeblogg

Gud så fin kjol! Sååå så läcker, perfekt till sommaren ju :) Supersnyggt! Ha en underbart grym tisdag tjejen, kramar!

Linda [fotoblogg]

Så kul att se henne!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Att köra automat är så himla skönt:)

♫♪ sandra

vad kul! :)

sussi

ja automat är inte så dumt =)

Linnéa

Tror Katy kommer vara grym, gud vad kul!:D kram

Life of Johanna

Härligt och ha något och se fram emot :)

Emeliee

Så söt kjol!

Marlene S.R

fin kjol:)

linnea

snygg kjol!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: