Glad midsommar!

| Vardag
Bild från midsommar 2013.
 
Igår kom vi ut vid landet rätt så tidigt. På kvällen drog vi till Linus med några och krökade, spelade kort, beer pong, kubb o.s.v Idag är det midsommar och vädret är svin tråkigt så det får bli jeans. På dagen kommer det bli svin god lunch, massa trevliga människor, dans runt midsommarstången, vernissage på dasset och tipsrunda. Ikväll blir det fest. Hoppas ni får en bra dag ♥
Julclaude - Nudity is not a crime!

Glad midsommar till dig med!

Catrine

finisar, ha det mys på landet nu o en underbar midsommar:D

♫♪ sandra

glad midsommar :)

natalia

Fin bild på er :D
Glad midsommar :D

LINNEA

sv; ja jag förstod nästan det!

fin bild!

Pauline

glad midsommar!

Johanna Svensson ♡

glad midsommar på dig med :D

Clin

Härlig bild =)

V I L M A L A ♔

Åhh det lät mysigt! :) kram

Nathalie Tegelstam

Glad midsommar, så fina ni är :) kramkram

anna

glad midsommar! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina ni är!

Vilken fin bild!

VERONICA - modeblogg

Vilken härlig bild, sååå så härligt tycker jag! Hoppas din midsommar var grym! :) Kram på dig tjejen, ha en otroligt grym lördag och hoppas det blir en dag fylld med bra stunder!

LIENE

Fin bild :)
Glad midsommar på dig!

Agnes Eriksson

åh så fina!! kram

Linnea

Åh, så fina tjejer :)

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Glad midsommar :)

svar: Tack, du då :*

Kashaya

Hoppas du hade en rolig midsommar trots det trista vädret.

KassandraPalma

åh så fina!

Life of Johanna

Lät som en härlig dag, hoppas du fick en bra midsommar

Amanda [SPONTAN]

Härlig bild :)

Inga-Linn

Så fina!:)

Boel

Jätte fin bild :D Och glad midsommar!

Sv: Tack :')

Sofia

Hoppas du hade en bra midsommar!

FrökenTV, bloggen om tv och film

hoppas det var kul :)

Pauline

vad roligt :)

Josephine

Underbar bild! :)

Jessica

Fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: