Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Carly upptäcker att hennes nya pojkvän Mark inte är att lita på när hon råkar stöta ihop med hans fru, Kate. Carly och Kate finner varandra direkt och upptäcker ganska snabbt att Mark är otrogen även med en tredje kvinna, Amber. De tre kvinnorna blir en otippad kompistrio som bestämmer sig för att hämnas ordentligt. 
 
Så himla rolig film. Och vem älskar inte Cameron Diaz? Kul med Nicki Minaj också! Filmen var verkligen super rolig och bjöd på skratt hela tiden. Som till exempel scenen på stranden när de började springa efter Amber, haha Kate är så himla skön efteråt när de sitter och pratar. Jag älskar deras vänskap. Ni måste se filmen! 
 Bild lånad från google
FrökenTV, bloggen om tv och film

den vill jag se

Linnea

Åh, måste se den <3

J E N N I F E R

Jag har tänkt se den filmen hur länge som helst men de har aldrig blivit av! Men va kul, då vet jag att den är värd att se nu då! :D
Lust att göra ett bloglovinbyte? :)

Erika

MÅSTE se den där filmen :)

Felicia

KAnske blir kvällens film haha

puss

Linnéa

Åh har sett den på reklam, ska absolut se den!:D

Life of Johanna

Den ligger och väntar på att jag skall orka se den :)

Karin

Åh låter som en film för mig :)

Sv: Tack snälla du!

Den filmen skulle jag vilja se! :)

Kristina ►ll

Såg den på bio för någon vecka sedan och JAG ÄLSKADE DEN!!!!!!!! Alltså Kates nervous breakdowns var oslagbra!!!!!

Amanda

Måste nog ta och se den filmen :)

HJJONSSON

Håller med, filmen är så bra! :D

jonna

den verkar väldigt omtyckt. Får nog ta och se den själv också :)

Josephine

Är sugen på att se den :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Den är bra :)

Amanda [SPONTAN]

Tack för tipset :)

Agnes Eriksson

ååh ska LÄTT se den, har velat det aslänge haha.. kram

♫♪ sandra

haha känns som att jag är den enda som inte tycker den verkar nå bra ^^ men vem vet!

V I L M A L A ♔

ÅH jag ska lätt se den!! :D

ISABELLA CELANDER

Älskar den filmen! :)

Ida Lindborg ♡

ååh ville verkligen se den på bio, men samtidigt kom Divergent och då gick jag på den, och datumen passade inte för att se denna. Men måste måste se den, vill vill vill!!!

Sv jaa do it! <3

Anonym

den filmen var jätte bra:)

Isadora

Åh, såg den i förra veckan med en vän. Som jag skratta haha, himla bra film! :)

Louise

haha älskar den filmen :D

Flisan

Älskar den där filmen :D

Denise

Har också sett den filmen! Och visst var den riktigt rolig :D

Nathalie Tegelstam

Denna måste jag se :) Verkar riktigt bra! kramkram

Celine

Ååååh den såg jag för någon vecka sedan! Den är så kul!

Sanna

Åh! Roligaste filmen! :D

molly - jmphoto ♛

den är så härlig!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: