Film betyg

| Filmbetyg
 
3/5 hjärtan
Lukas och Kate arbetar på ett bryggeri i Chicago, där de tillbringar sina dagar med att dricka och flirta. De är perfekta för varandra, förutom att de båda redan har förhållande. 
 
 
Den här filmen hade jag högre förväntningar på. Den var inte alls speciellt bra, ganska seg faktiskt. Det hände aldrig riktigt något. Jag hade hoppats på någon spänning mellan Lukas och Kate, men antingen så hände det aldrig eller så var det alldeles för oklart när det väl hände. Det kunde liksom ha varit lite mer action i helhet. Menmen, vad tycker ni om filmen? 
 Bild lånad från google

Aldrig sett den. Men hon på bilden liknar Kate i Lost, haha!

Life of Johanna

Den verkar helt okej om man ser trailern iaf, :)

Linnéa

Ah, då kanske man hellre ska "lägga pengarna" på någon annan film då :p

Boel

Jag har inte sett den. Är den värd att se haha? :)

Sv: Ja det tycker jag verkligen att du ska :D

Sofia

Håller med. Trodde den skulle vara bättre.

Hanna

har inte sett den, men ska kanske ta och se den bara för att liksom.

ebba

sv; tack så mycket :) aldrig hört talas om den filmen, kanske blir något att se imorgon!

Kashaya

Har inte sett den.

Agnes Eriksson

Hatar när man har höga förväntningar sen är filmen sämre än vad man trodde... kram

Linnea

Tack va gullig du är! Haha komiskt ja hade tänkt att se den där filmen men jag vet inte den verkar lite seg haha! :)

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Catrine

verkar kul, borde ta o se den :D

natalia

Låter riktigt spännande!

gillade faktiskt den men hade inte hört talas om den tio minuter innan jag såg den så kunde inte direkt ha några förväntningar på den ;) men det är en sorts stil på filmen som nog kan kännas lite seg men jag gillar ofta sådana filmera, ligger mycket under dem ;)

MATILDA

tack för tipset :D

madeleine

ÄLSKAR när du skriver filmrecensioner :D

marina

sv. Ja. :)
Har aldrig hört talas om den filmen, men den verkar inte så himla bra.. :p

Tjejen på bilden, vad heter hon egentligen? :)

Erika

Har inte sett den där faktiskt :)

V I L M A L A ♔

Det är så bra att du börjat filmtipsa!! :DD

VERONICA - modeblogg

Den kanske man ska testa, med lite lägre förväntningar! :) Ha en underbart fin kväll! :) Kramar!

Nathalie Tegelstam

Verkar som en helt okej film :) Kanske kan ta och se på den ikväll! kram

Johanna Svensson ❤

låter nice, ska se trailern sen :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: