Deep down I know this never works but you can lay with me so it doesn't hurt

| Människor, Vardag
Idag gjorde jag teoriprovet för körkort, och jag klarade det. Även om jag bara klarade det med 52 poäng, som är gränsen så är jag så jävla nöjd och stolt över mig själv. Nu har jag bara uppkörningen kvar som äger rum på onsdag. Även företagsekonomi provet imorse gick bra. Nu hoppas jag på att provet i matte imorgon går bra för att gå ut 2an med godkänt betyg. 
 
Jag och mamma kollade runt på stan efter teoriprovet. Jag fick med mig ett linne hem som jag visar senare. Vi åt middag på tacobar och nu ska jag ta mig ut för en springtur. Ha en fortsatt bra kväll! ♥
Malin

Åå vilken fin topp du har! Var kommer den ifrån?:)

Amanda

Grattis!! :D Och vilka fina bilder :)

Ebba ♥

Åh vad fina ni är!

Sv: Tack så mycket, kram ♥

Life of Johanna

Grattis till det godkända teoriprovet

MALIN

men åh!!!! grattis! nu har du bara ett steg kvar till körkortet!!!! och uppkörningen är lättast! svar: tack så mycket :) x

Sanna

Fin blogg!
Är ny i bloggvärlden, vore kul om du ville kika in hos mig!:)

Inga-Linn

Grattis till att du klarade teorin!!:D

linah

era klackar!!<3

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så grym du är. Det spelar ingen roll vilken poäng man får, huvudsaken är att du fixade det:) Grattis. Nu är det bara att tagga uppkörning också och det kommer du fixa lätt.

sophiejaneman [FOTOGRAF]

sv: tack!!
men åh grattis till körkortsteorin!! vad roligt:)

Kaffehörnan

Vad skönt du klarade, glad för din skull

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Strunta i poängen, huvudsaken är att du är godkänd, grattis! :D

svar: Ja vi hade jättemysigt, tack!

Catrine

grattis!!! fina tjejer:D

♫♪ sandra

kul att du klarade teorin, heja! :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

Fina bilder

Vicky

Grattis, vad härligt att klara uppskrivningen :)

Vicky

Vad fina ni är på bilderna :) Allt bra idag?

Vicky

Jag gillar skorna, super fina! :)

Vad härligt att höra, jag mår också jätte bra idag :)

Linnea

Ah, snygga tjejer :)

Denise

Grattis! :D

Mirjam Wallmark

Vad fina ni är, och vilka snygga skor! :) kram

LIENE

Måste vara gott på tacobar!
Fina bilder.

Felicia

grattis till teorin!

puss

natalia

Fina bilder :D

Lydia Elstig

Vad fina ni är!

CASSANDRA

söta :D

Kristina ►ll

GRATTIS till att du klarade provet!! :) Minns känslan av hur lycklig man var när det var avklarat :)

sussi

heja heja heja dig å stort grattis till
teoriprovet =)
håller tumme å tass att du klarar körningen oxå =)

Johanna - A dream as a model ♥

fina ni är! :)

Pauline

härligt!

Katta

Fina ni är :)

Klaudia

Bra inlägg och fin blogg! Checka gärna in på min :)

KassandraPalma

Super fina skor!!

Linnéa Pyrrö

åh gu va kul att du klarade det! grattis och lycka till på uppkörningen :D

Sara

Kul att du klarade det och lycka till på onsdag! Fina bilder :)

anna

fina bilder!

och grattis till teoriprovet :)

MATILDAS

vad fina :)

Marlene S.R

Grattis!:D

HJJONSSON

Åh grattis! Lycka till med uppkörningen!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: