Bekännelser

| Bekännelser
Jag har aldrig någonsin googlat på symptom, har hört att väldigt många gör det när de är sjuka. 
Jag har slutat döpa alla mina rubriker till "by amanda" eftersom jag insett att det ser ganska tråkigt ut.
Något av det värsta jag vet är när min tandborste nuddar någon annans tandborse. Usch!
Jag föredrar kokos och sirap eller grädde och hallonsylt på mina pannkakor. 
Jag tycker kaffe är super äckligt men vill lära mig dricka bara för att. Samma med vin. 
Jag är rädd för att jag inte ska hitta ett jobb i framtiden som jag tycker att det är roligt att gå till. 
Ibland vill jag ha mörkt, dåligt väder för att ha en anledning till att bara ligga hemma. Inte för andra, utan för mig själv.
När jag dricker te låter jag bara tepåsen ligga i vattnet tills det blir färgat och sen tar jag bort den för att det inte ska bli för starkt. 
Jag hatar när någon sätter sitt tuggummi under en stol eller bord. Otroligt äckligt. 
Jag ogillar verkligen när någon tar upp en parfym från sin väska, börjar spruta på sig själv och sen på mig utan att ha frågat om jag vill ha. 
Om jag vaknar tidigt och jag inte har planerat något brukar jag vänta med frukost för att kunna äta frukost och lunch i ett för att slippa behöva laga båda. 
HJJONSSON

Tycker också att det var tråkigt med "by amanda" hehe! Men roliga bekännelser! :D

V I L M A L A ♔

Nomnom kokos och sirap c:

♫♪ sandra

kul att läsa :)

✰BLONDINA✰

Grym blogg :) somrig å fin :) är allt bra??

Amanda [SPONTAN]

Kul att läsa :)

Inga-Linn

Haha, den näst sista..:)håller med!
Sv: bor på ett vandrarhem:)

Linda [fotoblogg]

Kul att veta!

Sofia

Spännande att läsa. :)

LIENE

Haha, brukar göra samma med mitt te oftast.
Om du klarar dig utan kaffe är det ju bra :) Jag dricker det bara för att få normal energi, annars är jag trött som få, men inte kul med huvudvärk så fort jag dricker det.

Boel

Intressant inlägg :D

Sv: Tackar :D

ebba:)

älskar sånna här inlägg:)

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Jag gillar inte heller kaffe eller vin men vill inte lära mig att dricka det bara för att, haha.

svar: Åh tack :D

milina.blogg.se

gillar inte heller vin! men vin, öl och kaffe är något man lär sig att dricka.. hatade öl förut, nu tycker jag det supergott haha

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sådant här är så kul och läsa:)

Linnéa

Åh, sånna här "avslöjande" inlägg är så kul att läsa <3

natalia

Kul in lnägg :)

Erika

Fortsätt att inte dricka kaffe om du nu inte gillar det, det är ändå inte bra för kroppen så ;) (samma med vin egentligen)

Tea

Så himla roligt att läsa sådant här!! :D

SV: Taack finaste du, blir så glad! :D kraaam! <3

sussi

söt bild å himla kul läsning =)

Lollee

Så fin du är:)

Gabriella Juhlin

Fin blogg!

✰BLONDINA✰

Men tack gulle :D

Gud så fin du va på bilden stumpan. Kraaam

MADDISENJ.SE

Kul läsning

Emelie

Fin du är! Och roligt inlägg :)

Pauline

roligt inlägg

Caroline

Kokos på pannkaka låter jättegott!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: