This is your heart, it's alive it's pumping blood

| Natur, Vardag
Internetet gick inte att fixa på något sätt, vilket innebär att jag har internet på telefonen men inte på datorn. Tyvärr har jag inte heller tillräckligt med internet för att kunna surfa på telefonen och alla bilder äger rum på min egen dator. Dålig uppdatering och kanske bara färdig gjorda inlägg som redan ligger i utkastet sen tidigare, vi får se. Jag jobbar varje dag fram tills fredag, då har jag äntligen jobbat klart här ute. Sen åker ju jag utomlands på söndag. 
 
Jag ska göra så gott jag kan men svårt att blogga utan dator då jag inte tycker om mobil bilder på bloggen, kamera bilderna kommer jag knappt åt. Hur som helst så får ni ha det jätte bra tills vi hörs nästa gång ♥
Emilia Sjödin

jättefin bild! :)

Sandra

hoppas din dag har varit bra! :D

Michaila - hälsa och studentliv!

Inte alls lika lätt eller roligt att blogga utan dator!

Erika

Jobbigt det med internet :/

Rebecka

Bloggningen kan inte alltid ligga på topp, ibland får man putta det åt sidan och prioritera andra saker!

Sam

Fina bilder ;) !

MATILDA

så fin bild! :D kram

Emma Broberg

hoppas det snart börjar funka igen :(

Sofia

Vad härligt att komma utomlands. Hoppas ni får det fantastiskt. :)

Anna foto.

Väldigt bra blogg!:D

Amanda

Fin bild!

Kashaya

Jobbigt när inte internet fungerar.

Isabelle

Fin bild!

Sv: Ja det är det, så gott!

Olivia Magnusson

Så fint!

sv: åh tack!!
kram❤

Inga-Linn

Juste, du skulle ut och resa..vars vad det du skulle?

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Tråkigt att inte ha internet. :/

fashion

Sååå fiin bild :)

Pauline

vad irriterande

KassandraPalma

fin bild!

Kristina ►ll - musikblogg

Åh, hoppas att det löser sig för dig :)

ISABELLI.SE

Fin bild!

Nathalie Tegelstam

Vilken otroligt fin bild :) Så vackert! kram

Caroline Kämpenberg '

SV: Tack snälla! :) gillar dina bilder!

Boel

Jätte fin blogg :)
Hade så bra du med!

LIENE

Vacker bild!

Linda [fotoblogg]

Härligt att fara utomlands i allafall :D

F E L I C I A

Vart ska du? :))

linnea

vad jobbigt med internetkrångel!

Michaela Magnusson

Hoppas internetet blir fixat snart! :D

Ida Lindborg ♡

fina bilder!

Sv: Tack fina Amanda!:D

sandra

Jobbigt att inte ha något internet :/

Anonym

Vilken jättefin bild!

F E L I C I A

vart ska ni åka? :)
vill också utomlands!

Julia Forsberg

Fin bild! :)

kaffehörnan

Du gör de bra md bilderna
Hoppas internet löser sig snart

Denise

Slappna av och njut av att vara på landet istället för att stressa över blogginlägg när vädret är så underbart :)

Sarah

Va tråkigt att inte internet funkar på datan :/ Hoppas de funkar snart :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: