There's only one thing that makes a dream impossible to achieve: the fear of failure.

| Natur, Vardag
Idag har varit en rätt jobbig dag. Var trött när jag vaknade och kom till jobbet svin trött. Kände mig allmänt nedstämd och seg, fick lite senare ont i ryggen och fötterna. Jobbade yttliggare ett 8 timmars pass och fick komma hem vid halv 7. Har bara tagit det lugnt sedan dess, lagat mat, gjort ordning matlåda och så.
 
Nu är jag otroligt uttråkad så ska nog gå och lägga mig, börjar 1 imorgon så ska försöka sova ut ordentligt och sen ta en lång skön dusch. Jag hoppas ni har haft en bättre dag än jag har. Måste ut och springa så snart som möjligt också, får ångest över att jag går runt och små äter men är ju så trött efter jobbet när jag slutar sent :( 
Agnes Eriksson

sann rubrik och underbar bild! kram

Kashaya

SKönt att kunna sova ut.=)

Sarah

Fin bild :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du lyckas sova bra och känner dig piggare idag♥

Inga-Linn

Lät som en seg dag. Tråkigt att du fick ont också!:( hoppas det har gått över nu!:)

Sv: Tog typ en halvtimme/fyrtiofem minuter och kostade 1700!:)

VERONICA - modeblogg

Vissa dagar är bara dåliga, och jag tycker man bara ska låta dom vara just det. Äta lite extra godis och kolla på en extra bra film! :) Hoppas din dag blir bra iallafall tjejen, kramar på dig!

Veroniika

Åh vad fin bild du fota :)
Svar, haha håller med!

marina

sv. tack så mycket. :)
Låter som en tuff dag, att sova ut låter som en bra tanke.

Nathalie Tegelstam

Vilken jättefin bild! Ha en bra dag :) KRAM

Ida Lindborg ♡

fiint!

Sv: jaa bästa ♥

Erika

Hoppas du får en bättre dag idag :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Jobbigt när man känner så. :(

V I L M A L A ♔

Hoppas idag blir bättre!! kram <3

Johanna

Fin bild!

Petra

hoppas du mår bättre idag

natalia

Fin bild. Ha en fin kväll :)

madeleine

oj 8 timmar är mycket

MATILDA

fin bild =)

FrökenTV, bloggen om tv och film

fin bild

Emelie

Så fin bild! usch stackare, låter inte kul!! :( hoppas de blir en bra dag i morgon istället! trevlig helg fina du!!:)

Sofia

Usch då. Men skönt att du fick sova ut lite idag iallafall. :)

Alice

sv: att det är :)

det lät ganska jobbigt :/ vad jobbar du som/med?

Hanna

Vacker bild! :)

SV: Tack! :)

Life of Johanna

Hoppas idag har varit en bättre dag

oh ja filmen är riktigt bra

Frida

Låter inte kul, kämpa på :)

Olivia Eskils

Du tar så himla fina bilder :)

Emelie

Fina bilder! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: