Thailand del 10.

| Resor
Koh Samui på stranden, på kvällen. Det ser ganska tomt ut, på Koh Tao som vi besökte senare var det propp fullt överallt. Men fanns ställen här också där det var mycket folk. 
Här var vågorna så höga att man inte ens kunde ligga på stranden. 
 
Storasyster och pappa. 
 
Den här bilden är egentligen hemsk på mig men vi tog så få bilder där de flesta är med så vill visa de ynka vi har :) 
 
Stackars söta elefant. De tog betalt för att få klappa på den.. 
 
Johanna Svensson ♡

Härligt :D

Linnéa

Såååå fina bilder - längtar verkligen till min Turkietresa nu <3

Johanna

åh vilken härlig blogg du har! Hur har du fått den så fin???:)

Kashaya

Vad härliga bilder.=)

caroline

Åh fyfan vad härligt! Vill också åka iväg, nu!

natalia


Så himla fint :)

LINNEA

nice bilder!

Marlene S.R

fina bilder:)
- tack!

Sarah

Va tråkigt att vågorna va så höga så man inte kunde ligga på stranden :/

fashion

Härliga bilder :D

Petra

du får ha en fin tisdag :)

VERONICA - modeblogg

Uuuunderbara bilder1 Helt fantastiska! :) Ha en underbart fin dag tjejen, och hoppas den blir fylld av må-bra-stunder! Kram!

Amanda [SPONTAN]

Åh vad härligt det där såg ut!

Pauline

ååå så fint!

MATILDA

härliga bilder :)

olivia

ser superhärligt ut, vill åka dit någongång! :)
svar: åh tack så mycket!

Felicia

Ser fööööör skönt ut!

puss

LIENE

sv: Jo tyvärr :(

Ser härligt ut!

Anonym

härliga bilder :D

Ida Lindborg ♡

åh härliga bilder!

Sv: jag också, åh har du inte? då tycker jag du ska göra det ;)

Michaila - hälsa och studentliv!

Åh vad härligt! :D

Denise

Fy så härligt! :D

KMStyle

härliga bilder! älskar thailand :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Härligt. :)

Irini Vanessa Argiri

åh så härligt!

Johanna

Vill så hiimla gärna åka till Thailand



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: