Tell the world that you are mine

| Vardag
Hej kompisar! Nu har internetet här på landet tagit slut men ska ringa till tele2 imorgon eller på måndag och kolla om vi kan fixa det på något sätt. Annars så var det spelning i Simpnäs igår så var med några bra människor och krökade. Idag ska vi åka till Grisslehamn för att gå på krogen, dock ska jag köra så blir nyktert för mig. Hoppas ni haft en bra dag än så länge. Gles uppdatering tills internetet är fixat. Pusa&kram
Camilla

Åh sådant är super irriterande när nätet tar slut. Hoppas det fixar sig med nätet. ^^

Hoppas du har haft en bra lördag annars? :)

Josefine

Allt bra med dig då? :)

Isabelle

Fin bild!

Denise

Hoppas du fick en rolig utekväll! :)

Felicia

Vad fiiiint!

puss

Boel

Sjukt fin bild :D

Sv: Visst är den bra :')

Linnea

Åh, gillar bilden <3

Nathalie Tegelstam

- tack fina du, så glad jag blir :)
Vilken underbar bild! kram

Linda

va fin!!:D

MALIN

Vilken fin bild!

Ida Lindborg ♡

härlig bild!

Sv: hehe ja ;)

linnea

hoppas det fixar sig med internet :)

Caroline Kämpenberg '

Fin bild!

SV: Ja absolut :) alltid kul med nya saker hihi ;) längtar tills vi får lägga om golvet också! :D wiie

Inga-Linn

Jobbigt att internett är slut:(

Thursday

Så fin bild <3

VERONICA - modeblogg

Underbar bild! Underbart!! :) Hoppas du får en grym start på veckan, och att din dag blir bäst! Kramar!

Vilken fin bild!

Nathalie Tegelstam

Hoppas du får en fin dag Amanda :) kram

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så jobbigt med begränsat internet:/

sv: Tack så mycket:D Kramisar♥

KMStyle

härlig bild:)

Sarah

Fin bild :)

Amanda [SPONTAN]

Vackert :)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Fina bilder :)

Johan

Fin och bra bild.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: