Stockholms skärgård

| Landskap
Kamera: Canon EOS 600D
Nathalie Tegelstam

Men åh så mysigt :) Verkligen underbara bilder! Kram

MALIN

vilka vackra bilder! för två år sedan så var jag med scouterna och paddlade kajak i stockholms skärgård, och det var så himla magiskt varenda kväll! otroligt vackert!

Michaela Magnusson

Fina bilder! :)

Amanda

Så fint!

FrökenTV, bloggen om tv och film

vackert !!! :D

♫♪ sandra

åh vad fint!

Sarah

Vilka fina bilder :) Ser mysigt ut :)

Celine

Älskar sista bilden!

fashion

Vad tycker du om stockholm?? :D

Isabelle

Vackra bilder!

Elli

Åneeej vad fint! Blir helt galen...måste åka båt i solnedgången nån gång!!

Svar: Tack detsamma! Superfina bilder har du :)

victoria

ÅÅ vad härligt!

Boel

Så fina bilder :D

Hanna

Ååååh grymt fina bilder!! :D

MATILDA

vad mysigt :D

LIENE

Tack :D

Vackert, så vackert!

Kashaya

Vad fina foton. Ser mysigt ut.

V I L M A L A ♔

Åh det är så ljuvligt!!

Ida Gratte

Gud så fint det är där!! Och härligt att åka båt :)

sv: tack fina du :) ha en fin helg<3

Elaine

sv:Ja det har du ju rätt i ;)

Himal fina bilder! :o

Ida Lindborg ♡

åååh gud så vackra bilder!! speciellt den sista, superhärlig!

Sv: Tack så jättemycket! :D

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så himla underbara bilder!:)

sv: Tusen tack!:D Kramisar♥

Anita

Så vackert !

Denise

Gud så vackert! :D

KMStyle

fina bilder!

SARA EMILIA'S mode & fotografi

Åh så vackra bilder!

Maja ❤️

Jättefina bilder! Det är så mysigt i skärgården, jag vill ha landställe där när jag blir stor :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: