Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever

| New in, Vardag
Idag har jag varit ledig. Åkte till mammas landställe för att sen åka vidare till Thuns som är ett jätte stort varuhus med lite allt möjligt. När vi var klara där åkte vi till Uppsala. Åt lunch och kollade på stan, vid 5 tiden kom jag hem igen. Vid 19 ska jag möta Athina och kanske Fia för att åka till Barnens Ö krog och scen, en resturang som ligger super mysigt nere vid vattnet. Hoppas på lite bättre väder bara. Ha en fortsatt bra dag ♥
 
New in.
CASSANDRA

snygg tröja :D

Rebecka

Vilken fin tröja!

Sandra

fin tröja! ha en bra kväll :) kram

Pauline

fin tröja :)

Boel

Tröjan har en så himla fin färg :D
Och hoppas du får en bra dag :)

Nathalie Tegelstam

Snygg shopping, älskar tröjan :) kram

Emelie

jätte fin tröja!!:)

Kashaya

Skönt med en ledig dag.

isabella

tröjan var superfin!

Johanna

Jaha okej :D fin tröja!!!!

natalia

Så bra pris på hårspännen!!

Inga-Linn

Bra köp! Hårnålar behövs alltid!:D

jonna

tack :)
väldigt fin tröja!

Låter som du haft en bra dag! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

fin tröja

Sarah

Va mysigt me en restaurang som ligger vid vattnet :)

MALIN

Jättesnygg tröja!

LIENE

Tack :)

Jättefin tröja!

Emma Broberg

strumpor och hårnålar är sådant man alltid behöver haha :)

Liborius

Mysigt:)

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Vilken fin tröja :)

VERONICA - modeblogg

Låter ju huuur mysigt som helst! Åh vad härligt. Och älskar tröjan!! Kramar på dig, ha en grym onsdag tjejen!

Amanda [SPONTAN]

Vad härligt med lite nytt :)

hanna

åh älskar titteln du la upp ;) låten är grym!

Amanda

Fin tröja!

Sv: Tack.

MATILDA

mysigt tröja :)

J E N N I F E R

Älskar tröjan!

Jonna

Jätte snyggt, Och låten som du har till rubrik är såå bra !

Petra

Sv ja älskar böcker :)

Snygga kläder

fashion

Fint :D

Michaela Magnusson

Snygg tröja! :D

-Hehe jaa!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: