Magaluf imorgon!

| Natur, Vardag
Nu blir det ett sånt här långt inlägg igen då jag berättar om flera dagar samtidigt. Igår solade jag och badade för första gången i år, två gånger till och med. Sen åkte jag, Mathias och Alicia ner till caféet i Simpnäs och åt lunch, sen åkte vi upp till Backa där Ica ligger för att köpa glass och så. Drog hem och spelade kort sen. Några timmar senare gick vi ned till hamnen och badade med syrran och Gurkan, fast jag badade inte :D Sen på kvällen var det spelning i Simpnäs och då krökade vi. 
 
Dagen efter, dvs idag åkte jag tidigt hem till Stockholm från landet. Och har tillbringat dagen med att packa upp och packa om eftersom vi imorgon tar flyget ner till Magaluf. Jag, Filippa, My och Frida ska åka dit i en vecka. Vi ska ha internet på hotellet så förhoppningsvis kan jag blogga lite därifrån annars har jag några inlägg tidinställda. Ni får ha det så jätte bra tills vi hörs igen och så får ni önska mig en bra resa! Kramis
Inga-Linn

Hälrigt med landet och roligt med Magaluf! Hoppas ni får det asbra!:)

Julclaude - Nudity is not a crime!

Så himla fina bilder! Hoppas ni får det så skönt på magaluf!

fashion

Fina bilder :D

LIENE

sv: Ja :D

Underbara bilder!

Isabelle

Åh vad kul, hoppas du får en bra resa!

Julia

Fina bilder!

Erika

Ha så roligt :)

♫♪ sandra

åh vad härligt!

Inga-Linn

Härliga bilder!
Sv: ja, fast känner idag att jag var lite för bränd, inte lika skönt;)

natalia

Fina bilder :D

Linda [fotoblogg]

Men åh vad kul!

Josefine

Hoppas ni får det jätte bra!! :)

sv: Tack :)

Kashaya

Vad härliga bilder och Magaluf låter ju inte fel.=)

Johanna Svensson ♡

Trevligt :D

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Härligt att bada. :)

jonna

så härligt att åka utomlands! Hoppas du får en bra resa :)

Nathalie Tegelstam

Vilka härliga bilder och gud vad kul du ska ha de i Magaluf :) kram

Kristina ►ll - musikblogg

Hoppas du får en superhärlig resa!
Kram

Åh, ha det underbart nu!! Visa massa bilder sen! :D

Pauline

härliga bilder, ha en underbar resa!

KassandraPalma

så kul!!

Amanda [SPONTAN]

Vad roligt med Magaluf :)

Sandra

åh va kul att åka till magaluf, hoppas du får det super bra :D

Beatrice Jakobsson - vimmelfotograf

Fina bilder!

Sanna Preifelt

Åh vad härliga bilder, och som sagt - underbart med Magaluf :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: