It's that simple truth that always means the most to you

| Vardag
I måndags bjöd min chef mig och min arbetsvän Athina på middag på Fejan. Vi åkte båt dit efter vi slutat jobba med hennes dotter Fia och två andra. Vi åt en super god middag med förrät och varmrätt. Det pratades om efterrätt också men jag var proppmätt. Det var en super mysig kväll.
 
I tisdags åkte jag upp till mammas landställe efter jag slutat jobba. Tog mina två kusiner till en strand och badade, sen åkte vi hem för att äta grillat till middag och jordgubbs cheescake till efterätt. Vid 21-22 tiden rullade jag hem igen. 
 
Idag har jag bara slitit på jobbet, så otroligt varmt där. Nu har vi i alla fall fixat en fläckt så där försöker man stå så länge som möjligt. Jobbade även mitt sista pass idag! :)
Kashaya

Lät som en riktigt trevlig måndag och tisdag.=)

LIENE

sv: Tack :)
Vad fin du är! och mysiga saker du gjort.

Inga-Linn

Vilken härlig dag! Älskar att åka båt!:)

linnea

ser ut som mysig middag :)

Erika

Men vad mysigt :)

sv: Lyllos!

Olivia Magnusson

Åh va mys!

sv: hihi tack :D
kram♥

Life of Johanna

Lät som härliga dagar:)

Kelly

Vad fina bilder :D

Marlene S.R

härligt:)

MATILDA

härligt :) kram!

jonna

tack :)
så härligt!

Sandra

va mysigt det ser ut!

Louise

mysigt :D

Sandra

ha en jättebra dag! :)

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Åhh, va mysigt:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Boel

Härliga bilder :D

Sv: tack :)

Linda

ser super mysigt ut

linnea

vilka härliga bilder!

fashion

Så härligt! :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Härligt att åka båt. :)

Sofia

Låter mysigt. :)

Pauline

mysigt!

milina.blogg.se

så mysigt! :)

Denise

Härligt! :D

Sarah

Najs o bli bjuden på midda :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: