It fucking hurts

| Djupt
Igår gick jag hem med en klump i magen och idag vaknade jag upp med en knagande känsla som jag inte kunnat sätta ord på. Dagen i det stora hela har varit jobbig, jag har känt mig ensam och bortkommen. Och så känner jag fortfarande. Jag vill bara bort härifrån, bara för en kort stund. Jag är trött på att ha förväntningar som inte leder någon vart. Nu ska jag försöka sova och ladda om inför morgondagen. Skönt att skriva av sig lite, vi alla har dåliga dagar. 
Kashaya

Hoppas morgondagen blir bättre.

Inga-Linn

Fin du är!:)
Fy vad jobbigt! Hoppas du känner dig bättre idag!!

Emilia Sjödin

ja alla har dåliga dagar tråkigt nog, hoppas det blir bättre! :)

LIENE

Har också ofta velat bara bort här ifrån. Man mår som bäst utan förväntningar alls om de ändå inte ska gå som man tänkt eller planerat. Ta dagen som den kommer och se det vackra i det lilla.
Jag hoppas det snart blir bättre. Kram!

Fina du! Så där känner jag mig också just nu... det är så jobbigt! :( Hoppas att du mår bättre snart!

Nathalie Tegelstam

Finaste Amanda, de va inte roligt att läsa. Hoppas verkligen att du mår bättre. Tänker på dig <3 kramkram

Emma Broberg

styrkekram.<3

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tack snälla du. Åh hoppas det blir bättre för dig♥

Boel

Hoppas du mår bättre snart <3

Sv: tack :)

Denise

Är det något speciellt som har hänt eller är det bara en allmänt dålig dag? :/

Ida Lindborg ♡

finis, hoppas allt känns bättre idag♡

Sv: Åh tack snälla! :'D

Inga-Linn

Hur känner du dig idag då? Kram!

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Jag känner igen den där känslan, hatar den :/

Nathalie

Hoppas du känner dig bättre snart!

sv: Tack så mycket! :D

♫♪ sandra

känner igen mig i det där... skickar en kram <3

fashion

Ohh jag har inte ens haft bra sommarlov på grund av dåliga saker som hände men man måste allt vara lite positiv. Hoppas du mår bättre senare :(

Petra

hoppas du mår bättre idag kram

Lina

Låter riktigt jobbigt! Hoppas att du mår bättre snart. <3

Linnéa

Usch då, låter inte bra. Hoppas att det vänder <3

Amanda

Hoppas att det får kännas bättre snart!


Sv: Tack.

MATILDA

så fin! tråkigt att känna så :( hoppas du mår bättre snart! kramar :)

Erika

Ush, känner ingen mig i det där. Hoppas det blir bättre snart! Kram!

F E L I C I A

snart kommer solsken igen!!
Man måste lite de gråa dagarna komma också :)

Sofia

Hoppas det känns bättre idag. Fin bild på dig iallafall. :)

linn

gillar din blogg :)!

MALIN

Vad tråkigt att läsa... Hoppas verkligen att känslan har försvunnit för ensam ska du verkligen inte känna dig!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: