If you can't find peace within yourself, you will never find it anywhere else

| Natur, Vardag
Idag började jag klockan 1 och hann innan dess sola en stund, så himla skönt. Det har ju varit dåligt väder så pass många dagar i rad så lite sol behövdes. Slutade halv 7 och bestämde mig då för att åka upp till mammas landställe och äta middag med henne och mormor. Kom nyligen hem igen, börjar 9 imorgon så ska snart gå och lägga mig. Hoppas ni har haft en bra fredag. Puss&kram
Ida Gratte

Gud så underbar bild :D
kram ha en fin helg

Ida Lindborg ♡

härliga bilder!

Sv: åh ja det var fantastiskt roligt! :D

linn

super fin bild :D

Petra

hoppas du får en fin lördag :)

marina

Önskar att jag (eller någon jag känner) hade ett ställe på landet eller bara en liten kolonilott,älskar sådant!

Linda [fotoblogg]

Vad härligt med bra väder :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har inte solat på evigheter nu känns det som:( Gillar inte denna sommaren. Jag vill ju ha fint väder.

Nathalie Tegelstam

Otroligt fin bild :) Kram

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Åh vilken fin bild!!! :D Va mysigt med ett landställe :)

Jättefin bild!

Pauline

åååå så fin bild!

Amanda - slalom/offpiståkare

Fin bild!

Lina Holgersson

Fin bild :)

VERONICA - modeblogg

Vilken vacker bild, så fin. Sjukt hur du får så vackra bilder :) Ha en underbar lördag fina du, kramar på dig!

Kashaya

Vad fint foto.=) Verkligen härligt med lite sol och värme igen.

Agnes Eriksson

åh fin bild!! kram

linnea

härligt att du hann sola innan! :)

frida

Så fin bild!

SV; tack!

natalia

Skönt att solen kikade fram :)

Inga-Linn

Vi har också haft så bra väder att vi har kunnat sola idag!:D

Sara

Jättefin bild! :D

Veroniika

Hud vad fin bild!! :)
KRAM!

Elli

Superfin bild! Man ska vara glad om man lyckas fånga en fjäril/humla eller liknande på bild....jag lyckas aldrig haha :)

Sarah

Fjärilar e så fina :)

Sv: Ja bloggade inte på flera månader så ja tar ifatt nu :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: