I must convince myself that I'm better off without you

| Inspiration, Vardag
Untitled #30
Ännu en dag med ett åtta timmars pass men jag lever, trots att jag känner huvudvärken komma krypandes. En tablett tog jag så snabbt jag kunde, vilket jag i andra fall aldrig gör. Men ikväll så kanske det händer något lite roligare då en massa folk kommit upp till landet. Sitter just nu och väntar på Karro (min syster) och Sebbe. Jag hoppas att ni får en bra kväll ♥
Linnéa

Åh, sååå snyggt <3

fashion

Snyggt :D

Boel

Åh så snyggt :D
Hoppas du får en trevlig kväll!

♫♪ sandra

snyggt!

Kashaya

Snygg outfit.

Michaela Magnusson

Snygga grejer! :)

Julclaude - Nudity is not a crime!

Åh den outfit hade jag inte tackat nej till!

VERONICA - modeblogg

Oooh, detta var en riktigt läcker outfit tjejen! SÅ snyggt1 :) Hoppas du får en underbar dag, kramar!

Emmy

Hoppas det känns okej under jobbpasset och så resten av dagen så klart!

sv;
Åh taack, det är verkligen fint där :D

LIENE

Snyggt!

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Sjukt snygga skor! :D

Nathalie Tegelstam

Hoppas huvudvärken inte blir värre, snygg outfit :) kram

Elli

Åh, dom skjortsen alltsååå! ♥

Emelie

Snygg outfit! :)

Malou

Allt bra?:) kram

Pauline

snyggt!

Linda [fotoblogg]

Vilken fin outfit men jobbigt med huvudvärk!

Ida Lindborg ♡

åh gud så snyggt!

Sv: tack snälla! :*D

Johanna

Snyggt!

Johanna Svensson ♡

snyggt ju, älskar shortsen :D

Sofia

Snyggt!

Nathalie Tegelstam

Ha en superbra kväll :) kramkram

Ida Gratte

Så fint :D

sv: Tack :) ha en fin söndag!

Sarah

Vilket fint collage :)

MALIN

Snyggt! Gillar verkligen väskan :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: