I don't think I can forgive you when life will be over

| Vardag, Övrigt
Tagit 91 bilder idag så visar fler senare.
 
Slutade en timme tidigare idag, drog hem och tog det lugnt ett tag innan jag bytte om för att dra ut och springa. Kom dock aldrig iväg för precis när jag skulle sätta på skorna sa pappa att vi skulle åka med båten till Fejan och äta middag på resturangen där. Så det blev en super mysig kväll med god mat och solnedgång i skärgården. Kram
Sofia

Wow, det ser helt magiskt ut. :)

Alva

Så härligt det där såg ut :)

Linnéa

Vilka underbara sommarbilder <3

Petra

låter som du har haft en bra dag :)

Nathalie Tegelstam

Åh vilka härliga bilder, ser ut som ni hade de så underbart :) kramkram

Johanna Svensson ♡

härligt :D

Malou

Fin blogg!! Allt bra?:) kram

fashion

Så gott det ser ut!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så underbart!

Life of Johanna

Härliga bilder :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

mysigt

Vilka fina bilder! Ser mysigt ut!

Isabelle

Härliga bilder!

Sv: Tack så mycket!

Malou

Svar: Tack! Vilka härliga bilder du tar! Vad har du för kamera?:)

Boel

Härliga bilder :)

Sv: Tack :D

VERONICA - modeblogg

Men gud så härligt, vilken underbar dag! :) Ser fantastiskt ut :) Hoppas du fick en underbar dag tjejen, kramar på dig fina du!

Kristina ►ll - musikblogg

Maten såg riktigt god ut! :)
Kram

Michaela Magnusson

Ser riktigt mysigt ut! :)

MALIN

vilka härliga bilder! maten såg inte alls dum ut!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: