Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Författaren Bill Borgens har inte skrivit en rad på tre år sedan hans fru Erica lämnade honom för en betydligt yngre man. Förutom att då och då prassla med grannfrun, ägnar sig Bill mest åt att spionera på ex-hustrun och att försöka uppfostra sina tonårsbarn – som båda har egna bokprojekt och komplicerade kärleksliv.
 
 
Namnet på den här filmen gjorde att jag trodde att den skulle vara seg och ganska vanlig, alltså att man kunde förutse vad som skulle hända o.s.v. Det kunde jag i och för sig göra men inte på det sätt som jag trott från början. Bestämde mig för att se filmen i alla fall eftersom Lily Collins är med i den. Filmen påminde lite om The Last Song, speciellt eftersom pappan i den filmen även är pappan i den här filmen. I båda filmerna låg dessutom deras hus precis vid stranden. Men det var en jätte bra film i alla fall, jag älskar hur det vänder för alla. Kate är ju så himla söt också. Och det Louis gjorde för Samantha dvs förändrade hennes syn på kärlek var gulligt. Någon av er som sett filmen? Vad tycker ni? 
 Bild lånad från google.
Michaila - hälsa och studentliv!

Kanske är värd att se då :D

Zara

Jag har sett filmen.
Jag tyckte den var riktigt bra :)

CASSANDRA

så bra! :D

Catrine

den vill ja se, eller måste snarare :D

Emma Grann Fotografi

En utav mina favoriter!!

KassandraPalma

den verkar riktigt bra!

Pauline

den verkar bra!

fashion

Låter bra! Ska kolla på den :D

Charlotta Hägg

Sv: Tack så mycket:) och den filmen vill jag verkligen se, ännu mer nu när du säger att den är så bra som jag trodde :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

bra tips

Sanna Preifelt

Åh, den får jag lätt se då :) Tack för tipset :*

Sarah

Ja har inte sett den :P Men ja älskar The last song :)

molly - jmphoto ♛

åh den är så söt! jättemysig film!

sv: tack! :D

Karin

Tycker den är väldigt bra! Älskar Lily Collins.

Tessie

Ramlade in på din blogg efter lite klickandes runt på nätet bland bloggar. Fassnade här, tittade runt, gillar dina bilder och dina inlägg :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: