Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Rose Hathaway är en dhampir, hälften människa, hälften vampyr och väktare av Moroi. Dhampirerna är fredliga men dödliga vampyrer som lever diskret i vår värld. Hennes arv är att skydda Moroi från blodtörstiga, odödliga vampyrer, de så kallade strigoi. 
 
 
Beskrivningen av filmen låter mycket tråkigare än vad den faktiskt var. De började att förklara några olika begrepp för att man skulle slippa sitta som ett frågetecken vilket var jätte bra. Också kul att Rose drog paralleller till andra vampyr filmer. Tyckte om filmen jätte mycket, lite high school stuk men ändå inte för mycket typisk tonårsdrama. Älskar scenen när Christian ska försöka trolla fram eld och det kommer mindre än en tändsticka erbjuder, haha då är Rose kommentar bäst! Någon som vet om det kommer fler filmer? Kändes som om filmen avslutades lite "hängande" i luften. Sjukt bra vad den. Rose är så otroligt vacker, hennes utseende skulle jag inte tacka nej till. 
 Bild lånad från google. 
Sarah

Såg den i affärn men visste inte om den va bra :P Men om den va de så måste ja se den :)

Josefine

Kanske man ska ta och se den där då!

sv: Ja jätte kul :)

Sofia

Låter bra!

♫♪ sandra

läste de böckerna för några år sedan, vad jag minns så var ettan den sämre av dom. Vet inte om dte kommer fler filmer men ja du kan ju läsa böckerna :)

Sandra

ha en fortsatt fin dag! :D

molly - jmphoto ♛

den har jag tänkt se så länge nu, måste ta och göra det! den verkar så bra! :)

Kelly

Låter bra :D

Boel

Åh har läst böckerna! Måste se filmen då jue :D

Michaela Magnusson

Jag tyckte inte den var så bra! :) Men alla tycker olika :)

- Hmm nää det tycker jag inte. Det är som vilken piercing helst. Sen beror det ju på hur man sköter den, den blir nog inte ofräschare än våra tänder :)

fashion

Låter bra! måste kolla på den när jag kan :D

Sofia

jag måste se den, har läst boken :D

Nathalie Tegelstam

Denna måste jag se :) Tack för tipset! kram

Ida Lindborg ♡

verkar braa!

Sv: Åhh taack! :'D

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Verkar bra. :)

Den verkar bra! :)

Isabelle

Verkar bra, tack för tipset!

Pauline

verkar bra,men jag har aldrig varit nå värst för alla dessa vampyrer..

natalia

Verkar bra :)

MATILDA

Tack för tipset! inte sett :)

Michaila - hälsa och studentliv!

Kanske borde se den då :D

Kristina ►ll - musikblogg

Lät spännande!!!

Yuki Yoursic

Gillar den där filmen så mycket :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

tyckte den var okej men inte väldigt bra.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: