Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Hazel och Gus är två ovanliga tonåringar som har en hel del gemensamt; en kvick och syrlig humor, ett förakt för det traditionella och en kärlek som tar med dem – och oss – på en oförglömlig resa. The fault in our stars är en gripande och livsbejakande kärlekshistoria mot alla odds. Baserat på den bästsäljande boken av John Green om det roliga, spännande och jobbiga i att leva och att vara kär.
 
 
Den här filmen var så otroligt fin och bra. Men jag hade lite svårt för att komma in i stämningen och joina alla med att släppa några tårar då vissa i biosalongen började hulka och grejer, så då blev effekten tvärtom för mig. Men jävlar vad bra den var, det hände saker i filmen som jag absolut inte hade förväntat mig. Jag älskar slutet, lite som i boken de pratar så mycket om, mitt i och man vet inte vad som händer efteråt. Gus var ju så himla gullig, riktigt charmig. Älskar filmen, så himla bra och många kloka ord/meningar från båda håll. 
 Bild lånad från google. 
Boel

Älskar filmen och boken <3

Sv: Visst är hon! :)

Petra

vill också se filmen men ska läsa boken först

Life of Johanna

Den måste jag ta och se!

Visst är det en bra låt!

Johanna

Den är så bra!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den här vill jag också se, men jag tror att jag nog vill se den hemma istället för bio. Orkar inte med gråtfilm där.

Vicky

Åh den filmen verkar så bra! Vill verkligen se den <3 :)

Amanda - slalom/offpiståkare

Måste verkligen gå och se den där filmen!

Åh måste se! :D

Ida Gratte

OMG den är såå jävla bra! Grät som en liten bäbis när jag såg den!

sv: ja verkligen skoj! :)
kram

Sarah

Har sett reklamen o den verkade bra :)

Pauline

har inte sett den men alla verkar tycka den är jätte bra

giime

Ska se den !

marina

Hoppas du haft en super bra helg. :)

Isabelle

Måste se den filmen, verkar så bra!

Elaine

Jag ville se den där men min pojkvän tyckte den verkade lite väl sorglig...

Denise

Åh vill så gärna se denna film! :)

The Revolt

Den ska jag försöka kolla på, men av det jag hört så slutar den inte bra. Och jag gillar inte filmer som slutar dåligt D:

Linnéa

Åh, jag MÅSTE bara se den <3

Nathalie Tegelstam

superbra tips, ska absolut ta och se den :) KRAM

Inga-Linn

Åh den filmen vill jag verkligen se!:)

Agnes Eriksson

älskar denna filmen, grät som ett litet barn när jag såg den hehe.. kram

Sofia

Har hört att den ska vara väldigt bra!

Ida Lindborg ♡

åååh kärlek till den filmen! ♥

molly - jmphoto

åh ska se den idag, hoppas den är jättebra!!

sv: hihi jag med!

Erika

En super duper bra film :)

MATILDA

åh den här måste ses! hört så mycket bra om den :)

Kashaya

Låter som en bra film.=)

frida

Håller helt med dig!! Otroligt bra film :)

Maja ♥

Åh, den vill jag jättegärna se!! :)

- Många har det men jag älskar svenska filmer, haha.

♫♪ sandra

vill se den men pallar inte med någon gråtfilm just nu haha. Får läsa boken först :)

Kristina ►ll

Alltså åh, börjar typ gråta bara jag tänker på slutet haha :)

Michaela Magnusson

Åhh vad jag vill se den!! Håller på att läsa boken just nu :)

Frida

Den är så sjukt bra!

SV; det var det! :)

Linda [fotoblogg]

Hört så mycket om den, måste ses :)

Johanna Svensson ♡

Den måste jag se! :D

Marlene S.R

åh vill se den! Håller på att läsa boken just nu:)

sagaekstrom.blogg.se

Filmen är SÅ BRA, och boken är ännu bättre! Älskar deeen!

Julclaude - Nudity is not a crime!

Gick på förhandsvisningen av den filmen i juni, så himla rörande är den.. helt fantastiskt vackert på alla sätt men ack så sorgligt!

Celine

HAHAHAH åh jag var tyvärr en av de som hulkade i biosalongen när jag såg den :')

VERONICA - modeblogg

Åh gud denna verkar sååå så bra, måste ta mig tiden till att se den. Detta bara är en måste-se-film. :) Hoppas du får en bra start på veckan! :) Kramar fina du!

Elli

Måste se denna!!

Svar: Tack fina du!

sandija-döv-adopterad-fotografi

filmen är så bra :)

Verkar som en bra film! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: