Big girls cry when their hearts are breaking

| Vardag
Idag har jag som jag skrev tidigare varit ledig. Så himla skönt men blev väckt ganska tidigt. Jag och familjen åkte ut med båten, la oss vid några öar och spenderade dagen där. Solade, badade, spelade yatzy och så där. Åkte vid 3 in till Norrtälje för sen lunch och glass mys i solen med My. Kom hem några timmar senare, kollat på serier och nu ska jag snart gå och lägga mig. Börjar 1 imorgon men ska försöka sola några timmar först om det är bra väder. Puss&kram
Isabelle

Härlig dag!

Kashaya

Lät som en skön dag.=)

Sara - mamma till Nova&Levin

Supermysiga bilder! :D

Sarah

Så himla mysigt :)

jonna

men åh, så mysigt :)

Ida Lindborg ♡

åh gud så härligt, superhärliga bilder!

Sv: Tusen tack! :D

Pauline

å så härligt!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Avis jag är. Önskar vi också hade båt och kunde fara ut sådär.

FrökenTV, bloggen om tv och film

men åh vad härligt

MATILDA

åh vad härligt! :D

Lollee

Så mysigt!

Abby

så mysigt det ser ut ! :)

molly - jmphoto

åh gud så härligt, älskar att åka ut med båten! :)

Nathalie Tegelstam

åh vad underbart de ser ut att vara :) kram

Michaela Magnusson

Åhh vad mysigt!

Inga-Linn

Åh, vad härligt det ser ut!:)

Sofia

Åh låter som en toppendag. :)

ZOOFIE

Gud så mysigt!!!

SV. Tack så himla mycket :'D

Linnéa

Åh, vad härligt det ser ut :p

Linda [fotoblogg]

Åh vad härligt! Vill också vara ledig :/

Elli

Vilka härliga bilder!

Svar: Ja verkligen!!

Erika

Lät som om ni hade det riktigt bra ju :)

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Va mysigt :)

Mikaelas tårtor och bakverk

Så härliga bilder!

Junitjej

Härliga bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: