Baby, we found love right where we are

| Landskap, Vardag
Hej vänner. Igår var jag och en jobbarkompis, Athina och åt på Percys som är en thai resturang. Satt utomhus i solen och pratade tills solen försvunnit så då åkte vi hem. Idag har jag jobbat, som vanligt och sen åkte jag hem. Har haft ont i huvudet sen jag slutade vid 19 så nu är det inte lång tid kvar tills jag tänker gå och lägga mig. Jobbar 8 timmar imorgon igen, bläää haha men sen är jag ledig. Puss&Kram
V I L M A L A ♔

Skönt med ledighet sen! kram xx

Anita

Vad jobbar du med? :)

Emmy

Hoppas jobbet går braa och all huvudvärk är väck nu.

sv;
Åh tacktack hihi :D

Catrine

va underbart!! lycka till på jobbet :D

Batman

Shit vilken rolig jobbkompis du verkar ha!!

Erika

Gott det lät med thaimat :)

Michaela Magnusson

Låter som du och din vän hade det mysigt ihop! :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Jobbigt med huvudvärk...

Kristina ►ll

Vad jobbar du med :)

Inga-Linn

Mysigt!:)

Ida Gratte

Gud så mysigt ni måste haft då! :)
Och superfin bild :)

sv: ja verkligen bra!
Ha en härlig början på veckan :)

Anonym

fin blogg, underbara du! Bra jobbat.

william

gud vad gott med thai :D duktig osm jobbar så hårt:)

SV; Är supergott:D Du borde testa & göra :D

Kashaya

Härligt att sitta ute i solen och äta.=)

sandra

Hoppas huvudvärken försvunnit nu :)

hjjonsson.blogg.se

Undrar det också, vad jobbar du med? :D

natalia

Härligt att sitta ute. Men jobbigt med huvudvärk ;/

Emelie

Vad är det du jobbar med? :)

jonna

ja verkligen : )
hoppas huvudvärken släpper!

Pauline

vad härligt! förutom huvudvärken då :(

Ida Lindborg ♡

åh härlig bild!

Sv: tusen tusen tack! :'D kram

Nathalie Tegelstam

Åh vad härligt, ser ju så underbart ut :) kramkram

Boel

Fin bild :)

Sv: Tack!

Amanda

Härlig bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: