You taught me how to dream and how to love, you're my best friend please listen to me

| Vardag
Imorse fick vi reda på att första lektionen var inställd så började halv 1 och slutade 13.50. My följde med mig på körlektion efter vi slutat. Det gick super bra, övade på flera nya moment så det var kul. Åkte in till stan sen och mötte Filippa. Kollade på resor och har nu preliminärt bokat två stycken. Vi får se vilken av de som faller oss mest i smaken och så. Åkte och tränade på gymmet med pappa efteråt. Har just ätit middag, ska sätta på kvällens avsnitt av Paradise hotel nu. Puss&Kram
Kashaya

Låter som en skön dag.=)

Inga-Linn

Härligt med bokade resor!:D

Amanda

Vad kul med resor :D vart blir det?

Linnéa

Mycket bra musik där <3

frida christina

Härligt med en kort dag!

veronica eriksson

Vilkne bra da! :) kram

Kimmey ~ Kung varje dag

Vart har ni bokat? :)

emelie andersson

åh justin :) han är ju så fin!
och vad roligt med två resor, vart har ni tänkt? :)

sv: ja verkligen :)

♫♪ sandra - en musikblogg

alltid kul med resor! stockholm blir det mest exotiska jag åker till iår haha

va roligt med resan! spännande o se va de blir!:D
underbar bild på justin! <3

milina.blogg.se

bra låtar!

frida christina

Hoppas att du får en bra tisdag fina du! <3

Carolina Thoor

Ska du kolla på frost? :)

LIENE

Kul med resor :)

Linnéa

Hoppas tisdagen börjat bra <3

Amanda

Lät som en bra måndag! :)

Emma

Låter som en riktigt härlig dag! :) Spännande med två resor inbokade! Hoppas du får en fortsatt bra tisdag! :)
Kram

Alicia (Mitt eget liv) ♥

Härligt att börja så sent och dessutom få sluta tidigt! :D

aina [fotoblogg]

Världens finaste Justin!

isabella

Älskar jubel! :)

Samantha

Vilken fin blogg du har, kolla gärna in min och lämna en kommentar! :)

jonna

absolut :)
åh, älskar backpack!

Agnes Eriksson

bra låtar jööö! kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: