We're going to party like it's the end of the world

| Vardag
Min tävling om ett valfritt skärp avslutas på lördag, gå in här för att delta!
Bilder från min tumblr - amandalindstrand.tumblr.com
 
Hej kompisar. Har varit en lång, jobbig och tröttsam skoldag idag. Blev hämtad efter skolan och åkte sen till bowling hallen. Tränade och sen vid halv 7 kom mamma. Jag övningskörde hem, åt middag och nu sitter jag här. Funderar på att åka hem till pappa och sova där inatt men vi får se. Det ska bli så himla skönt med helg imorgon. Hoppas ni har haft en bra dag. Puss&Kram
MATILDA

så fina bilder!

MISS REBECCA

härliga bilder :)

Emelie

Vilka underbara bilder! :D

B R O W N S U G A R

Fina bilder!

Boel

Åh vilka nicea bilder :D
Sv: Ja, visst är den haha :p

Linda

mys

Nathalie Tegelstam

Underbara bilder!

Malin Mattsson

så fina bilder!

Kashaya

Tycker också det ska bli skönt med helg imorgon

Julia

Väldigt bra tagna bilder!

ANGELICA - FITNESS

Åh, det där såg ju allt för härligt ut!

Claudia Linhanfors

Fin blogg! Hoppas du får en fin fredag! :)

fotografvesna.se

såå härliga bilder

Agnes Eriksson

sv. ja eller hur!
Häärliga bilder! kram

Amanda [SPONTAN]

Härliga bilder :)

Linnéa

Såååå mycket fina inspobilder <3

Annie

Vilken fin blogg du har!:)

Emma

Åh så fina bilder! :)
Svar: Tack snälla du! :)
Hoppas att du får en bra fredag! :)
Kram

Micaela

härliga bilder!

FlizanLizan

Sv: allt bra idag? :)

Härliga bilder :)

Kelly

Coola bilder :D

aina [fotoblogg]

Vilka härliga bilder :)

VERONICA

Härliga bilder! :) Kram

sandra

Härliga bilder :)

Anonym

Härliga bilder!

//Emma Hå

Johanna

så underbara bilder! kram

Amanda

Javisst är det härligt med helg!
Fina bilder!

Hanna

Åh så härliga bilder man blir så sugen på stt resa!

frida christina

Vilka härliga bilder!

Johanna - A dream as a model ♥

Fina bilder :D

sv: Åh kul att du tycker den är snygg! :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Underbara bilder :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: