Tips på appar x2

| tips
Jag skrev ett inlägg med tips på appar i början av 2012, jag tänte uppdatera det lite med andra tips. Klicka här om ni vill kolla in mina tidigare tips. 
 
Wattpad 
För er som föredrar telefonen framför böcker men ändå är sugen på att läsa. Wattpad finns både på internet och som app. Man kan läsa böcker/noveller på flera språk och man kan även publicera sina egna historier. Det finns flera olika kategorier så man kan lätt hitta det man gillar. Man får en notis när ett nytt kapitel har släppts och man kan båda kommentera och gilla (rösta som det heter på wattpad). Jag tänkte tipsa om några som jag läser också, de är på engelska. Riley and the boys, The bro code, Spin the bottle och rooming with Ash. Någon annan som använder wattpad och har tips på noveller? :)
Bild lånad från google
 
Tyda
Vi alla använder uppslagsverk och olika translate sidor. Jag har alltid använt mig utav google translate men tycker att den är ganska dålig. Har istället fått tips om en sida som heter tyda.se, den är jätte bra och man får flera olika exempel på vad det kan vara för översättning. Det bästa är att man alltid får ett svar, det får man inte alltid på google translate. En grym översättnings app.
 
Dreamdays
Det finns väldigt många olika appar med nedräkningsverktyg. Jag har haft otroligt många på min telefon men antingen har de varit tråkiga eller så har man bara kunnat ha en händelse per app. Med den här appen däremot kan man ha flera stycken inlagda. Jag har fyra stycken just nu. Något annat som är roligt är att man kan få välja en bakgrundsbild till varje händelse. Ett tips för er som har flera händelser att se fram emot och inte vill ha en app för varje. 
InstaFollow
En app som man använder till att kolla vilka som har slutat att följa en, vilka som inte följer en tillbaka, hur många följer man har och hur många nya följare man har. Vill man få reda på vem som slutat att följa en så får man upp det på appen. För mig är den jätte bra då jag inte föredrar att följa någon som slutat att följa mig. 
Fanny

Bra tips! :)
kram

Moa Persson

Åh gud vad bra att du tipsade om dessa, har alltid letat efter en app som kan ha mer än en nedräkningshändelse :))

linah

instafollow var sjukt bra:D!!

wattpad måste jag skaffa :D tack för tipset!

Lotta

Sv: Tack så jättemycket:) och bra tips!! Jag ska verkligen ladda hem dreamdays :)

Lina Johansson

Bra tips!!

veronica eriksson

Otroliga tips! Man tackar, man tackar :)

Liborius

Bra tips:)

Hanna

Vad roligt med tips på appar :)

Linnéa

Åh, dom där apparna måste jag kolla in <3

En plats i solen

Skall kolla in apparna, tack för tipsen!

Ja vivi är gullig :)

Malin Mattsson

dreamdays är jättebra!

♫♪ sandra - en musikblogg

bra tips! det syns väl inte på instagram om man använder sig av instafollow appen? :)

Erica

Dreamdays verkar vara en bra app, kanske något jag kommer att skaffa. :)

Fast måste erkänna att jag aldrig förstått hela grejen med att hålla koll på vilka som följer tillbaka eller slutat följa på typ Instagram eller bloglovin eller allt vad det heter. Visst är det väl roligt att många följer, men om de ändå gör det som en gentjänst för att man följer de så blir det ju bara en siffra på något sätt. Det ger ingenting. Jag följer de som jag vill för att jag gillar deras bilder/blogg och annars struntar jag i det, och jag vill själv ha folk som gillar t.ex. min blogg. Har hellre 50 läsare som faktiskt läst och kommenterat på inlägget och uppskattar det jag skriver än 300 som kommenterat "allt bra?". :)

Amanda [SPONTAN]

Tack för tipsen, ska genast kolla upp några av de där :)

saandrafoto

bra tips! :)

aina [fotoblogg]

Bra tips :)

Milina Salihodzic

Bra tips!

ANGELICA - Hälsosamt

vilka bra tips :D

Emelie

Vilka bra tips! Ska helt klart kolla in dom där apparna ^^

Amanda

Bra tips :D

Ida Lindborg ♡

Bra tips!! Får nog ta och ladda hem Dreamdays kanske :D
Sv: Tusen tack! :D

Josefine Johansson

Dreamdays är nog den jag ska fixa ner direkt! :D

Inga-Linn

Bra tips!:D
Sv; Tack detsamma!:)

Caroline Blomberg

alltså åh dreamdays bästa appen!

Kashaya

Tyda är bra.=)

hanna

Tack ! :D
jag vill också åka utomlands ! riktigt fuskigt !

Johanna - A dream as a model ♥

Bra tips!

Emmy

Sista appen verkar ju bra och något för mig!

sv;
Jaaaa sovmorgnar är finfint, nu var det ett tag sen men då blir det extra skönt nästa gång ^^

Amal

Dreamdays måste jag skaffa,tack för tipset!

Emmie

Tack för förslagen! :D
Sv: bra, det är bara bra!

Elina

Bra tips!

Johanna

bra tips! laddade ner alla tre!

Emma

Bra tips! Dreamdays ska jag ta och ladda ner! :)
Kram

Använder också Dreamdays och instafollowers :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Dreamdays är bra! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: