Thailand 2014

| Vardag
Jag är en av de som varken gillar vintern eller kylan. Jag fryser väldigt ofta eftersom jag är kallblodig och under vinter perioden blir det så mycket värre. Har varit så lycklig över bristen på snö den här vintern, fast lite ledsen på julafton var jag allt. Men nu när det kommit massa snö så känner jag mig ganska less. Hur som helst så ska jag snart till Thailand. Kommer att bli så himla skönt och jag kan knappt vänta på att få känna solens värme. Vi ska bland annat åka till Koh Samui, Koh Tao och Bangkok. Hur många av er har varit i Thailand? ♥
Bilder lånade från google
Christine

sv: tack! Åh jag skulle viljaåka till Thailand!

bex

Tack goding! Vilka super super härliga bilder jag typ smälte i bilderna!

linda

vackra bilder

elinn

ha en kanon bra dag! :)

Malin Mattsson

åå så himla härligt!

frida christina

Åh så härligt!

Daniella

- ja det är super gott :)
Åh vad härligt med en resa till Thailand, ska du dit med din familj eller vänner? Har sett dig bli taggad på fb om att ni ska dit :)
Vill så gärna med fast helst till USA. Dock vet jag inte om jag klarar sån lång flygtur haha skräck ;)

Alicia (Mitt eget liv) ♥

Åh vad kul! Själv har jag aldrig varit där, men skulle gärna vilja åka dit. :D

Svar: Javisst! :D

Åsa

Åh vill också till Thailand! Har inte varit där :(

Sv: Jag och min brorsa äter alltid upp det ;)
Fast det beror kanske på hur man sätter ihop det också, limmar man kanske man inte riktigt vill äta det ;)
Kram

♫♪ sandra - en musikblogg

åh vad härligt, vill också utomlands!

En plats i solen

åh vad härligt det ser ut :)

emelie andersson

åh vad härligt det ser ut :D

sv: tack så mycket fina du :) du också!

sofia

men vad skoj :D

Ronja

Jag har vart i Thailand för många gånger, jag bor till och med där nu :) Haha!

Kelly

Gud vilka vackra bilder :O

Kram!

MATILDA

Så härligt, älskar Thailand

Amanda Eriksson

åh så härligt det där ser ut! :D

Linda

hoppas du får en super bra dag!

men gud vad underbart med thailand! <3

fotografvesna.se

så underbara bilder, dit skulle man vilja åka

Emma

Men åh vad roligt för dig! Bilderna är helt underbart vackra! :) Hoppas du får en bra semester! :)
Kram

frida christina

Hoppas att du får en riktigt bra fredag!

Madeleine Jonsson

gud så härligt

Cathie

Ser riktigt härligt ut! Jag har aldrig varit i Thailand, men varma länder är himla härliga! :)

Nathalie Tegelstam

- åh gud så härligt :) Du får säga hur det var på dessa 3 ställen, ska nämligen dit under jul och nyår :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh gud så skönt!!

sv: Tack! (:

Josefine Johansson

Thailand är härligt land! :D sååå fina bilder

MISS REBECCA

åhh, jag har aldrig varit där med vill lätt dit :) min bästa kompis är där och backpackar nu, ska vara där i 60 dagar! :D
när åker du?

F R I D A - M A R I A

Åh, vad underbart att åka till Thailand!

Caroline Blomberg

men åh va härligt att åka till thailand, blir så avis!!

LORISSA LOVEBOMB

Jag har varit i Thailand två gånger :)

Johanna - A dream as a model ♥

Åhh så härligt det ser ut där! :D

Johanna

åh så mysigt, fina bilder!

Ida ☯ the sky under the sea

Men duuu, himla najs med semester!

V

Åh. Dit vill man ju fly nu i vintermörkret.

LYFTMER

Ååh va härligt! Jag har bott i Thailand i 15 år, det är helt underbart där!
Hur länge ska du vara där? :)

Tyra

åhh vem vill inte till thailand ;)

Sabina

sv: Tusen tack!

Åh vad härligt :D

SARA

Åh vad kul :)

MEN SÅ UNDERBAART!

SVar: Nej, den är rätt gammal faktiskt. Några år sen den kom ut :)

Shan

Nee vad soft!

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har aldrig varit i Thailand, men vill verkligen åka dit:)

R

Fin blogg!:)

Nina

Åh thailand är så fint!

Åh Thailand verkar så himla awesome att vara i ♥ Jag har "bara" (haha) varit i Karibien, Nassau, Dominikanska Republiken, St. Thomas, New York, Florida, London, Amsterdam och Mallorca ^__^ ♥

Anonym

ååh vilka bilder!! nu vill man ju verkligen bara sticka till värmen då vintern kommit!

Hanna

Vad härligt att åka till Thailand! :D Jag har tyvärr aldrig varit där..

Maja ♥

Jag var på Koh Samui och Koh Tao över jullovet nu och jag tycker att det var himla bra och himla mysigt! :) Vi var bara några dagar på Koh Tao men det är mest en dykö och det fanns inte så bra badstränder, men en mysig ö, vääldigt mycket svenskar dock, haha. Hoppas du får det bra i alla fall!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: