So you wanna play with magic? Boy, you should know what you're falling for

| Vardag
 Jag tänkte lägga upp videon igår men ångrade mig och nu tänkte jag lägga upp gif bilder från videon men det fungerade inte så här kommer videon i alla fall. Den släpptes igår natt, vad tycker ni? Han är så jävla snygg!
 
Det är äntligen fredag och vi fick sluta lite tidigare. Drog hem nästan direkt och nu sitter jag i soffan och väntar på Filippa. Vi ska äta middag hemma hos mig och sen ska vi hem till Olivia på chillkrök. Det blir nog trevligt. Jag hoppas att ni får en bra fredags kväll ♥

Själv tycker jag inte han är snygg alls faktiskt.. haha

Ebba ♥

Älskar videon!

LIENE

Låter som du kommer få en härlig kväll :) Jag ska bara ta det lugnt. Är så trött. Måste vila.

Hanna Victoria Sahlqvist

Guud, känner igen rubriken enormt från någon låt!! Panik, vilken låt är det? :D

Inga-Linn

Alltid skönt att sluta tidigare!:)

Agnes Eriksson

sv: åh taack...
ooh har inte hört deeen! kram

Jenny Karlsson

bästa justin!

Malin Mattsson

sååå bra!

Emma

Jag ger inte mkt för denna kille alltså :(

Johanna - A dream as a model ♥

låten är bra i alla fall :D

☆Z I N J A☆

jb är verkligen skitsnygg!

linah

han är snygggg<3

Johanna

Så bra låt :)

Kelly

Bra låt!

EMILIA LUNDGREN <3

Du bra blogg. Jag gillar :)

frida christina

Låter som en härlig dag!

Boel

Så himla bra :D

Sv: Haha, är säker på att Harry hälsar och tackar :D

B E A T R I C E

Han är så himla snygg!:)

sv: tack så mycket:) Kramisar♥

Josefine Johansson

själv tyckte jag inte den var lika bra :)

Esmeralda

Bra låt :D

M A T I L D A ♥

han är såååå snygg!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: