Resumé 2013, del 2

| Vardag
 
- Åkte till Rhodos med Lisa, My och Victoria. Hade en grym vecka och träffade många härliga människor.
- Jobbade ännu mer. 
- Umgicks en del med Matilda. 
- Åkte hem från landet, softade några dagar innan jag började 2an på ett nytt gymnasium.
- Åkte till Gotland med familjen och passade på att träffa Ullis.
- Kände mig mycket missnöjd med nya klassen eftersom min förra var så bra.
- Längtade tillbaka till Rhodos som in i helvete.
- Beställde hem nya snygga skor. 
- Övningskörde en del.
- Insåg att jag hade en hel del att se framemot år 2014.
- Övningskörde hela vägen ner till Örebro och spenderade några dagar där hos mammas pojkvän.
- Köpte ett nytt bowling klot.
- Hade ont i huvudet minst en timme varje dag.
- Skaffade en ny blogg design. 
- Började jobba på julmarknaden i Gamla stan.
- Fick tillbaka min fjärrutlösare som varit på lagning.
- Slingade och klippte håret.
- Kämpade mig igenom sista veckorna i skolan innan lov.
- Fick äntligen jullov och hade en grym julafton med familjen.
- Jobbade sista dagen på julmarknaden.
- Fick en iPhone 5s i guld.

verkar som du har haft ett bra år i alla fall!! :D

En plats i solen

Härligt :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Härlig resumé! :)

Jennah

Vad kul med Rhodos, jag älskar verkligen att åka på semester :)

Kajsa Johansson

intressant och roligt med en resumé! :)

Emelie

Åh verkar som du har haft ett bra år!!:)

loviisaaa

Låter som ett riktigt bra halvår, jätte fina bilder!

Emelie

Låter som om du haft ett riktigt bra år :D

Nathalie Tegelstam

Vad härligt att åka till Thailand, jag själv åker om 4 dagar :D

Amanda

Fina bilder :)

Matilda Johansson

Fint! :D

Ida

Så fina bilder!

Vilka fina bilder! Ser ut som du haft ett rätt bra år! :)

Inga-Linn

Gillar verkligen att läsa sånna inlägg!:D

Michelle

Kul med en iphone! :)

hanna

verkar vara ett ganska så bra år :)

Emilia Sjödin

fina bilder, det verkar som om du har haft ett bra år :)

V I L M A L A ♔

Mysigt att jobba på julmarknad ^^

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

ååh vill också utomlands :D

Evelina Lindström

Låter som ett bra år, nu blir 2014 ännu bättre! Kram

Kristina

Härligt att åka till Rhodos :D

Christina

Vad kul att läsa :)

Johanna Gustafsson

Du verkar ha gjort en del kul grejer!
Rhodos lät väldigt kul, var där för två år sedan, jättemysigt! :)

Elina

Låter som 6 härliga månader!

Erica

Rhodos lät inte helt fel. :)

Johanna - A dream as a model ♥

kul att få läsa, älskar de där skorna! :D

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

God fortsättning på det nya året Amanda!

KassandraPalma

Sjukt snygga klackskor !!

Ida

Låter som ett bra år! :)

Ebba

Kul att läsa! lät som ett bra år!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: